Demi alweer

een maand op de psz zit ?
Ze doet het prima, de 1e week zwaaide ze fanatiek daaaag mama en zag me dan ook niet meer te staan, nu moet ze altijd heel ff huilen als ik wegga, ze denkt blijkbaar dat ik niet meer terug kom ofzo
Maar het is maar heel ff dat ze huilt gelukkig, want het is vreselijk om dan weg te moeten gaan
Maar met de tijd zal dat huilen wel minder worden, ze speelt leuk volgens de juf dus komt allemaal wel goed
Als we aankomen zegt ze meteen ‘hoeffe nie huilen he mama’ haha maar ze doet het dus wel .

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi

Hoi!
Maf is dat hè? Eigenlijk zou je verwachten dat ze de eerste week wél huilde en daarna niet meer. Dus andersom. Klinkt wel heel lief hoor: hoeffe nie huile hè…
Hopelijk gaat het gauw beter en het is wel fijn om te weten dat ze wel leuk speelt op school, toch?
Hoe oud is ze nu ook alweer precies?
2,5 jaar ofzo?

Groetjes, Bianca

Demi mag al wel?? wat raar is het toch overal, sofietje is er zo aantoe maar mag pas in januari als ze 2 1/2 jaar is
maar ben blij dat ze het leuk vind

Kussies

Ja verschilt overal he, hier mogen ze met 2 jaar al, en Demi was 2 jaar en 2 mnd toen ze voor de 1e keer ging…
En demi was er ook ECHT aan toe hoor, ze was thuis af en toe niet te harden, echt een driftkoppie, maar ze heeft de harten van de jufs al gestolen haha…

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi

hier ook verschillend de een 2 jaar de andere 2 1/2 en waar kaitlyn op zit 2 jaar 4 maanden tenzij iemand afmeld en denk dat je kindje het leuk vind om eerder te komen

maar nath gaat over hoor ene dat zeggen hoefe niet huilen zei kaitlyn ook altijd haha

groetjes bianca

Wat fijn dat ze het zo leuk vind… Jordy ook bijna… en ja hier ook met 2 jaar en 4 maanden…

Liefs Tries

Hoor je best vaak hoor, dat het eerst goed gaat en dat ze dan toch gaan huilen.
Lucas heb ik vrijdag voor het eerst achtergelaten zonder te huilen. Hij probeerde het wel. Maar toen hij de fietsjes en de auto zag was het zo over.

Komt allemaal goed!

Groetjes Mim