Demi achter de pc

Kijk eens hoe wijs mijn lieve Dem achter de pc zit?

Groet, Ellen
moeder van Demi (22-03-00) &
Marten (11-11-02)

hahaahaha…Heel geconcentreert!!!
leuke foto!

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

leuke foto ellen
ja trotse moeder he!!! leuk hoor!!
lieve groet janneke en hannah

erg geconcentreerd maar ze lacht er wel by

Groetjes Mariska
Mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie & Malin

Hahahahaha ja errrrug leuk. Evianne kan er inmiddels ook al wat van. Dat wordt nog wat. Hebben jullie regels voor het gebruik van de pc ( gewoon nieuwschierigheid ivm Evianne )

leuk is dat he,dylan is er ook zo wijs mee helemaal in de pc hoort niks meer om hem heen

Bianca,Dylan & Kaitlyn

leuke foto ,ja kinderen achter de pc is toekomst .hier is er ook zo een verslaaft aan de computter .tanja en evianne hadden gister ook groote schik met de de comp

groetjes marielle mama van
10-10-01

quote:
Hebben jullie regels voor het gebruik van de pc

Na een tijdje is Dem er wel zat van. Maar als dat niet zo zou zijn, ik laat ze er niet tijden achter zitten, ik denk dat ze een half uur per week niet eens haalt. Zo af en toe vindt ze t leuk. En ze schrijft er ook achter dus leert ze er ook weer wat van.

Groet, Ellen
moeder van Demi (22-03-00) &
Marten (11-11-02)

sofietje hier is dol op kinderplezier.com
daar kan ze zo een uur mee zoet brengen
heerlijk hoor straks streeft ze me voorbij in pc kennis. dat doet ze zeker al met de xbox bijvoorbeeld, dat ding kan ik alleen aan en uitzetten, ze doet het verder zelf wel… en wint ook meestal alles terwijl ik echt niet verder kom dan level 1 ofzo

groetjes Kim, mama van

en

Lindsay zit er hier wel eens achter, ze heeft sinds kort een eigen emailadres… En dan legt ze vanalles uit aan Tess & Melanie… Maar ze zullen er nooit langer dan 3kwartier achter zitten…

Groetjes Mariska
Mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie & Malin

Hi hi jong geleerd is oud gedaan !