Demi 2 hechtingen heeft?

Nou pfff was ff schrikken hoor!
Ze had na school afgesproken met Brett haar vriendinnetje om daar te spelen…
Ik was na school nog ff met Milan boodschappen gaan doen, we zijn nog maar net binnen en de bel gaat, de mams van brett met huilende Demi aan de hand, was was gevallen met haar hoofd tegen de muur, het bloedde maar een beetje, maar ik vond het redelijk diep, en het gaapte echt, dus maar ff naar de HAP en helaas wat ik al vermoedde, hechten geblazen, ohhh zo zielig, ze kreeg eerst een prikkie en daarna dus de hechtingen…
Maar ben blij dat ik gegaan was, want had er ook een pleister op kunnen doen, zo hard bloedde het niet, maar de dokter zei dat als het niet gehecht werd het lang open zou blijven, de kans op infectie des te groter was, en het litteken voor later ook…
Maar ze voelt zich nu heel groot en dapper en verteld het aan iedereen die het horen wilt

Groetjes Nathalie & Co

quote:
Maar ze voelt zich nu heel groot en dapper en verteld het aan iedereen die het horen wilt

Gelukkig maar! Da’s altijd nog het enige “voordeel” aan zoiets.
Maar wel enorm sneu hoor, bah! Niks leuk als je met je kind bij de huisarts zit voor hechtingen

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Gewijzigd door - Bieb op 07 Nov 2005 20:59:27

och arm lievertje toch!! wat een pech!! wel flink van der dat ze nu zo goed er mee om gaat! flink hoor demi!

liefs jessica, &

Wat sneu, ga je even lekker spelen. Aan de andere kant wel leuk hoe ze erop reageert. Maar je maakt het liever niet mee.
Toch vinden we je flink Demi!!

Een knuffel van een trotse vader!!
Papa van Shakira (24-12-2002)
shakira.peutersite.nl
en Fajah (17-11-2004)
kleinefajah.dreumessite.nl

ochhhhhhh nou ik vind haar super dapper!

en ze krijgt van mij een dikke knuf

Tries

hoe is het met demi nu nathalie

Bianca,Dylan & Kaitlyn

ojee dat is pijnlijk .hoe is het nu met haar

groetjes marielle mama van
10-10-01

Ja het zit haar erg mee de laatste tijd

Maar het gaat best goed, ze klaagt niet op tijd pleister verschonen want de wond is nog wel ‘vies’ …
En zolang dat een pleister is met wat leuks erop vind ze alles prima

Maandag moeten we naar de huisarts om de hechtingen te laten verwijderen Op zich valt dat mee (vind ik) maargoed demi zal dat weer alles behalve leuk vinden…

Groetjes Nathalie & Co

Brrr…nee, kan me voorstellen dat ze dat vast niet leuk zal vinden…
Succes alvast!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Nou vandaag mochten de hechtingen eruit, eenmaal thuis vertelde ze heel trots tegen papa dat het geen pijn deed om de draadjes eruit te halen, ik vraag me wel af waarom ze de behandelkamer dan bij elkaar schreeuwde
Maargoed ze vond het eng natuurlijk, want ze huilde al voor we er waren toen ik uit had gelegd dat de ‘draadjes’ eruit moesten, maar het is mooi dicht, alleen nog een korst erop, nu smeren met littekencreme!!
Eigenlijk mochten ze er gister al uit, maar slimme Demi had mooi afgesproken om bij maartje (een klasgenootje) te gaan spelen, en deze mama had mooi geen erg in die hechtingen, dat bedacht ik me om half 5 pas
Maar ja dagje langer kon geen kwaad, want het is nog best lang open geweest…

Groetjes Nathalie & Co

fijn dat het zo goed genezen is!!! gelukkig is het weer allemaal achter de rug!!

liefs jessica, &