Dekens lostrappen

Hallo,

Weer ff een vraagje, als Senna overdag op bed gaat dan trapt ze altijd de deken helemaal los en slapen ho maar.
Ze valt niet in slaap als ze niet ingestopt is, maar ik kan teruggaan tot ik een ons weeg, want iedere keer trapt ze hem weer los.
Heb d’r net in d’r slaapzak neergelegt, doen meer moeders dat overdag het slaapzakje aan?
Zo nee hebben jullie dan een andere oplossing?

Ben erg benieuwd want hier wordt ik helemaal kriegel van… en Senna ook want ze krijst zich helemaal paars.

Groet van een radeloze mama.

Nou op dit moment is ze er inmiddels weer uit, helemaal onder de rode vlekken…
Ze was misschien al te overstuur toen ik de slaapzak aandeed en dan werkt het natuurlijk niet meer.

Probeer het volgende keer wel weer, tenzij jullie een andere goeie tip hebben voor me?

Groet Vanessa mama van een gevlekte en warme Senna… hihihi.

ik laat alexander ook overdag slapen in zijn slaapzakje

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

delano slaapt ook overdag met de zak aan

Hier ook. Meestal dan wel met iets minder kleren aan dan s’nachts. (afhankelijk van het weer).

Gr Sandra

Julia slaapt ook in slaapzak, me alleen rompertje en dun dekentje…

Succes,
Liefs Wendy

overdag wel alleen romper maar snachts ook nog pyama jasje aan

lars nu 4 maanden ook in een slaapzakje.
ideaal

Joyce wordt in augustus twee jaar en slaapt nog altijd in een slaapzakje.
afhankelijk van de temperatuur krijgt ze een zomer of een winterslaapzakje met daaronder alleen een romper en een dekentje.

Ik denk dat alle kindertjes zich bloottrappen dus vind het een hele goede uitvinding die kinderslaapzakjes.

Groetjes van Miranda

Bob slaapt ook overdag in z’n slaapzak. Alleen achterste voren aangetrokken, anders trekt meneer de slaapzak uit!

Groetjes Maaike

hier ook dag en nacht in slaapzak hoor , dat scheelt ook met omdraaien
ze doen het minder snel met slaapzak , straks ook niet meer natuurlijk

groetjes Nancy ,mama van Randy 10jr, Damon 7jr en Chloë 7 mnd