Deken als kussen gebruiken

Morgan is na wat zingen en spelen in bed eindelijk in slaap gevallen, maar nu zie ik (lang leven de camera) dat ze de deken gepakt heeft en er op is gaan liggen alleen heeft ze hem opgepropt tot kussen zeg maar. Het valt mij ook vaak op dat ze op der armen slaapt. Kan dit kwaad omdat je altijd hoort dat ze pas met 4 jaar een kussen mogen hebben.

Groetjes,

Michèle

Ja, vanaf ongeveer 4 jaar mogen ze een kussen. Nu is echt nog te vroeg voor Morgan.

Groetekes, Sje

Ja dat snap ik Sje, maar kan het kwaad dat ze zie deken half als kussen gebruikt?? Ze doet het niet altijd. Alleen slapen op der armen doet ze wel vaker of ze propt der doeken onder der wang al zijn dat maar frutsels natuurlijk.

Groetjes,

Michèle

Geen idee of het kwaad kan. Blijkbaar heeft ze behoefte aan iets om op te liggen. Heeft ze ook knuffels in bed? Anders zou je haar ook kunnen zeggen dat ze dan beter haar hoofd op een knuffel kan leggen. Dan loop je niet het risico dat ze met haar gezichtje in die deken komt te zitten en dat ze er niet meer uit kan draaien.

Groetekes, Sje

Nee geen knuffels alleen die doeken. Misschien wel te overwegen als ze het meer gaat doen. Dat met die deken is nu de tweede keer. Ik kan haar gelukkig wel in de gaten houden met de camera. Dus dat scheelt wel. Ze slaapt er overigens wel heerlijk door

Oh ja ze doet het alleen als ze eerst een tijdje heeft liggen klooien in bed.

Groetjes,

Michèle