Dekbedje peuterbed

Even een vraagje. Mijn dochtertje gaat binnenkort over in een peuterbedje (ja toch maar wel gedaan ipv gelijk een groot bed haha) maar nu ben ik nog op zoek naar een dekbedje wat daarop past. Nu valt het mij op dat waar ik ook kijk, ik alleen maar dekbedjes vind van warmte klasse 3. Nu is een 4-seizoenen 3 + 1, dus herfst, zomer en beiden is dan winter. Zijn er voor peuterbedjes geen 4 seizoenen dekbedjes??? En hoe doen jullie dat dan als er maar 1 dekbedje is. Dan is die in de zomer toch veel te warm en in de winter te koud??? Of zeg ik nu hele gekke dingen en snap ik er gewoon niks van…

mama1980

Lilypie Third Birthday tickers

thanx! Zag een 4 seizoenen staan bij de 2e die je doorstuurde en ga ook eens bij de prenatal neuzen. Fijn, dank je!

mama1980

@ MissT, ja hoor, bij de prenatal heb ik er een gevonden! Thanx!

mama1980

Oh, ik ga ook eens kijken dan. Eef heeft maar 1 dekbed, van de IKEA. Een goedkoop, maar wel lekker warm. In de zomer is het alleen TE warm denk ik. Ik ga ook eens kijen naar zo’n seizoenendekbed, vind ik zelf altijd ideaal!

Groetjes Rainbow

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

@MissT, nee nog niet, wil nog eventjes wachten tot het s nachts ietsje warmer blijft en dan overstappen. ben bang dat ze anders bloot komt te liggen zo zonder slaapzak aan en wil haar dan natuurlijk wel gelijk aan haar nieuwe bedje met een echt dekbed laten wennen. Dit wil ze zelf nl ook heel graag want ze roept al steeds: mama, als ik in mijn andere bedje mag, dan hoef ik geen slaapzak meer aan he? zo schattig…
@Rainbow, ja dat dacht ik dus ook. Bij de prenatal kosten ze 54 euro, maar dan heb je wel meteen een hele goede en voor alle seizoenen! Ik vind m erg fijn.

mama1980