Dekbedje/hoes

Julian is nu bijna 17 maanden. Wanneer mag hij eigenlijk een dekbedje om onder te slapen?
Of als dit nog niet mag, mag het dekentje dan al wel in een dekbedhoes? Nu glijdt het lakentje er steeds af en rolt ie zich er soms helemaal in, lijkt me niet lekker liggen. Dus ik vroeg me dit even af.

Groetjes

Lilypie Second Birthday tickers

Vanaf 2 jaar mogen ze onder een dekbedje slapen. Je kan nu gerust het dekentje in een dekbedhoes stoppen hoor, wel zo makkelijk.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Wij hebben al heel lang het dekentje in een dekbedhoes. Het gaat namelijk niet om de dekbedhoes, maar om het dekbed zelf wat nog niet mag

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Senne is nu bijna2 en slaapt sinds de winter met een deken (of2 met de hele erge kou) in een dekbedhoes, veel makkelijker!

Groetjes van Sascha en Senne

Ik heb hier vanaf de geboorte het ledikantdekentje (zo’n goedgekeurd ademend ding) in dunne dekbedhoesjes gehad. Niks mis mee. Heb er de kraamhulp en de verloskundige niet over gehoord.

Groetekes, Sje

Een paar weken voordat Tim 2 werd zijn we overgestapt op een dekbed.

Groetjes,
Sandra

Heeft iemand nog leuke website-tips voor dekbedovertrekjes voor het ledikant?

Lilypie Second Birthday tickers

Simply Colors, kan je zelf van alles laten bedrukken.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

ik heb tot iets langer dan 2 jaar een slaapzak gebruikt en toen hij rond 2 jr en 3 mnd in een peuterbed lag lag hij na een week onder een dekbedje, en rond die periode kreeg hij ook een hoofdkussen waar hij inmiddels goed op ligt.

Ik heb destijds vellux babydeken gekocht. http://www.baby-dump.nl/index.php?page=product&id=7999&groep_id=185&merk=1657 Hier deed ik een dekbedovertrek over. Alleen zijn het twee woelers en hebben ze er maar kort onder geslapen en heb ik slaapzakken gebruikt. Marijn heeft ongeveer sinds zijn tweede een dekbed en ligt nu stil.

ook wij hebben dekbedjes aangeschaft toen de kids 2 jaar waren,

Heerlijk,
gr. mama van 2 kids

Luka wil helemaal niet over zich heen, 's nachts!
Hij slaapt alleen in zijn pyama en slaapzak met korte mouwen…

Ik heb een deken met laken in zijn ledikant liggen, maar eigenlijk dus voor de sier.
We hebben er een overtrek met tractors gekocht en erom heen gedaan omdat Luka die zo mooi vond.
ik denk dat wij pas een dekbed aanschaffen als hij in een peuterbed gaat, eerder zal hij het niet willen.

Lilypie First Birthday tickers