wow super!! dit ga ik doen!! helaas nu net weer lakentje gekocht ipv debedhoes… maar … ach … wie weet maak ik daar nog iemand anders blij mee?.. volgend jaar ligt er hier een dekbedhoes over met de dekentjes erin!! super meiden!! hier ben ik echt blij mee!!!
Dekbed
Nee dekbedhoes met dekentjes werkt prima hier en gedonder met lakentjes over hoofdje heen trekken of er misschien in verstrikt raken, ik vind het veiliger zonder laken, Boris is een wrikkelkont en ligt zeker niet stil in zijn bedje.Slaapzak alleen of dekentje (zo’n dubbele) maar beiden zou ik persoonlijk niet doen, Ik heb het 1 keertje gedaan Boris slaapzak en dan nog 1 dekentje over hem maar dat was geen succes, hij was verstrikt geraakt en lag over hem heen en hij kon het door de slaapzak niet met zijn voetjes wegtrappen. Dus hier is de slaapzak in de kast gegaan. Omdat hij zo beweegde hadden ze mij gezegd doe hem in een slaapzak dan weet je zeker dat hij het niet koud kan krijgen. Met een deken kan hij ze wegtrappen als hij t te warm heeft en dat doet hij nu niet want het is wat kouder en hij blijft lekker onder zijn dekbed (met deken erin)
Das wel een idee want Morgan ligt ook steeds haar eigen bed op te maken… Kan ook op het lijstje voor vrijdag… Pappa zal weer blij zijn met ons…
Groetjes,
Michèle
@Mini-boy, je kunt toch ook 2 lakentjes die je al hebt aan elkaar naaien bij wijze van dekbedovertrekje? Kun je 2-zijdig gebruiken. Hartstikke leuk dekbedovertrekje heb je dan.
Groetekes, Sje
Gewijzigd door - Sje op 31 Dec 2008 11:25:14
haha heb je een reden om het jaar te starten met shoppen, mooi en gezellig.
Het valt nog wel mee nu wat ze nodig hebben wacht maar tot over een paar jaar en ze naar school gaan, gaat papa nog meer kijken.
Oh nee hoor pappa gaat het liefste mee sjoppen voor haar en mamma. Ik heb mijn eigen beckham, maar de mijne is slimmer en voetbalt nog wel
Groetjes,
Michèle
ja papa hier ook alleen als het voor hem zelf is laat hij het afweten en heeft hij een hekel an shoppen
lieke ligt sinds een week onder dekbedje, dus sinds ze in haar peuterbedje slaapt.
ik weet ze raden het af en pas bij 2 jaar raden ze het aan. Maar het gaat prima, ligt er smorgens heerlijk nog onder.
Eerder als nu zou ik het ook niet gedaan hebben.
groetjes gytha