echt gaaf
mijn man is ook voor feyenoord
Goed bezig die papa van Damian! Je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen om zo’n jong hartje rood/wit te kleuren!
Groetekes, Sje
Dank je wel…
vind het hem echt super staan,alleen ben ik zelf voor ajax…maar op dit gebied heeft de man toch de overhand hier !!

Gewijzigd door - Asje op 10 Sep 2008 13:39:40
Is de kleine man ook lid van de Kameraadjes? Die supportersclub voor kinderen?
Groetekes, Sje
@ Beaware
Dit moet de link zijn die je plaatst als handtekening
[img]http://www.babybrabbel.nl/dynban/babybanner/1196930760/9/1/1/255[/img]
Voor en achter staat er een sterretje in, deze moet je er even uithalen.
Zo nu weer terug naar het onderwerp hahahaha.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!
Gewijzigd door - Asje op 10 Sep 2008 13:51:35
hahah misschien ook wel slaapzakken van feyenoord.
Toch veiliger he sje hahah
groetjes Gytha

hey hey nou niet te gek gaan doen…vind het al best knap dat ik als ajacied mijn zoon in een feyenoord tenue hijs maar psv dat gaat toch echt te ver haha…
nee hoor ieder zijn club…
bedankt trouwens asje voor de juiste link werd al gefrustreerd dat het niet lukte…
Sje we moeten hem nog lid maken van de kameraadjes…hij heeft al wel een kameraadjes bank rekening !!
quote:
Ja, terug on-topic: er zijn ook Feyenoord-dekbedovertrekken!![]()
Groetekes, Sje
Maar daar moet je dan dus géén dekbedje in stoppen
Een dekentje kan wel in de overtrek.
M.

hey hey
Ik zou julia nu nog niet onder een dekbedje leggen en Julia is bijna 2, Julia slaapt op dit moment nog heel erg goed in een slaapzak ( we hebben een combi sleeper) en zolang ze daar nog even in wil blijven slapen vind ik het eigenlijk wel best, maar das denk ik ook persoonlijk gevoel.
Julia slaapt namelijk wel al in een mee groei bedje en kan gewoon met slaapzak en al haar bedje in en uit geen enkel probleem. Die meid van mij doet alles in haar slaapzak van lopen tot kruipen en klimmen aan toe…
groetjes titsia

Onze jongste heeft tot de zomervakantie in een slaapzak geslapen. Ze is in januari 3 geworden! Nu bij 3,5 slaapt ze pas onder een dekbed. Eerder was er gewoon geen behoefte aan.
Groetekes, Sje
we zullen zien wat mijn ventje over meer dan een jaar wilt…hij slaapt nu ook nog in een slaapzak dus…
bedankt voor alle tips…