De zenueen gieren door men lijf

morgen om half elf is het dan zo ver de twintig weken echo
dan ben ik inmiddels al weer 21 weken
maar goed ik vind het zo ontzettend spannend dat ik vanacht al geen oog dicht heb gedaan en ik vandaag verschrikkelijk zenuachtig ben
pfffff
hopenlijk gaat vandaag snel om zo dat ik snel na men kleintje kan kijken

trotse mama van twee pracht boys van 5 en 3 jaar en zwanger van ons derde wonder

Zenuwachtig? Ik kijk er juist naar uit om onze kleine spruit weer te bewonderen.
Veel succes met wachten en geniet er morgen lekker van

Gr

Spannend meid. Ik snap die zenuwen wel, had ik bij Dani ook heel erg. Ik heb over 2 weken de 20 weken echo en als ik er nu over nadenk vind ik het ook heel spannend!
Ze gaan toch je hele kindje nakijken.
Maar geniet er ook van he, wel weer een fijn moment om je kleintje te zien.

Lilypie Pregnancy tickers

Begrijpelijk hoor, dat dubbele gevoel. Wij hebben de 20 weken-echo niet gedaan, maar kan het me voorstellen. Succes morgen!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Ik kan me je zenuwen heel goed voorstellen. Die zullen bij mij ook echt nog wel gaan komen. Natuurlijk kun je net als Pukje zeggen ik kijk er naar uit en ben niet zenuwachtig. Want ja het is weer leuk je kleine te zien. Maar er zit ook een andere kant aan dat ze vervelende dingen kunnen ontdekken die niet goed zijn. Het is dus helemaal niet raar dat je zenuwachtig bent.

Ik zal aan je denken morgen en hoop dat alles goed is.

Heel veel sterkte!

Groetjes,
Sandra

dank je meiden voor jullie reactie
natuurlijk geniet ik er van en kijk ik er na uit dat ik mijn beebje kan bewonderen
maar ze kijken ook het kindje na en ze kunnen altijd wat vinden
het is nooit van zelf sprekend dat je een gezond kindje mag verwachten
dat is een geschenk als het wel zo is
vandaar ook mijn zenueen heb vanacht geen oog dicht gedaan en ben nu missenlijk van de zenueen hihi
hoop dat het snel half elf is …

trotse mama van twee pracht boys van 5 en 3 jaar en zwanger van ons derde wonder

Vandaag is de dag! Spannend meid! Ik was ook zenuwachtig hoor! Bij Nora had ik dat helemaal niet. Realiseerde me ineens toch wat er allemaal mis kan zijn, ondertussen een paar verhalen gehoord.

Maar gelukkig is het overgrote deel van de 20 weken echo’s goed, dus bij jou vast ook! Maar eerlijk is eerlijk, bij mij begon het genieten van de 20 weken echo pas echt op het moment dat ze zei: Zo, ik heb alles gezien en er is niets afwijkends. Maar toen was ze alweer klaar! Misschien kun je een dvdtje mee laten draaien. Als blijkt dat alles goed is, kun je dan thuis op je gemakje nog eens kijken en er echt van genieten, wetend dat alles goed is met je kindje!

Liefs!

Succes!! en probeer er toch een beetje van te genieten

Liefs Michelle

Het is 10.30 uur Ben benieuwd!

Groetjes,
M

Ik ook

meiden ik ben de gelukkiste mama van de wereld
heb net uitgebreid kunnen kijken na ons mooie wonder
en ik ben helenmaal opgelucht alles zit er op en er aan
en lijkt tot nu toe helenmaal gezond
wat kan ik nog meer wensen …
men zenueen zijn nu gedaald en zit nu te geieten heb wel 10 echo foto,s gekregen het stak zelfs het duimpje omhoog zo lief
de man van de echo heb me alles netjes uitgeled en gerustgesteld dat alles er tip top uit zag
wel een druk kindje hihi kan ook niet anders de andere twee zijn ook twee stuiterballen hihi
en ja ik weet ook wat het word
maar dat houden we geheim …
bedankt voor jullie lieve reactie,s
ik ga zo na de winkel om een grote taart te kopen en te vieren dat alles goed was met ons beebje

Joehoe, goed nieuws! En leuk dat hij zelf z’n duimpje al opstak, zo van: “Ik ben oké, mama!”

Groetjes,
M

Super dat alles goed is! Daar doe je het toch voor. Nu dus extra genieten van je kleine wonder!

Fijn dat allers goed is! En wat Mriek ook zegt, het kindje deed echt zo van: ‘Mama, alles ok hier!’ SUPER, dan mag je lekker taart eten, of misschien een lekkere pan PAP maken weer?

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie First Birthday tickers

Goed zeg! gefeliciteerd. Nu lekker genieten van je kindje en de taart!

Liefs!

Wat super dat alles goed is. Hihi schattig ook dat hij/zij een duimpje opstak. Hoop dat ik morgen ook met goed nieuws kan komen. Begint wel te kriebelen als ik er aan denk, maar de echte zenuwen zullen morgenochtend wel komen.

Geniet ervan!

Groetjes,
Sandra

Oh meid wat goed!!! Wat een heerlijk gevoel!
Geniet lekker verder…enne…geniet van de taart

dank je wel meiden die taart ga ik zeker zo halen
en een lekkere pan pap is eigenlijk ook niet verkeerd hihi
blijft lekker
sandra ik ben benieuwd na jou echo morgen
dat het maar net zo goed en mooi mag zijn als die van mij
o wat spannend die echo,s he

o wat ben ik happy

En de roze taart op GRAPJE…

Maar ben wel reuze benieuwd. Ik ben zelf ook moeder van 2 boys… super leuk! Maar ooit zal ik een roze wolk ook leuk vinden. Al meld ik er gelijk bij dat een huishouden vol jongens ook welkom is!!!

Fijn dat alles goed is met de echo … en jij kan de inbakerdoeken vast klaar leggen voor jullie nieuwe uk!

*Sandra: alweer 20 weken joh… wat gaat dat snel!!!

@buikje bedankt!

@mini-boy, idd alweer 20 weken. Eerst vond ik het niet zo hard gaan, maar nu ik alweer 20 weken ben denk ik het gaat toch wel erg hard. Niet te geloven dat ik nu alweer op de helft ben.

Groetjes,
Sandra