De voor verkoop voor het grote feest

van sinterklaas a.s zaterdag 9-9-2006 begint en wel om 10 uur smorgens

ff stukje gekopieert uit de mail die ik kreeg

Kaartverkoop begint zaterdag 9 september om 10.00 uur via de grotere postkantoren, de grotere Free Record shops, VVV’s en GWK’s, 0900 300 1250 (45 cpm), de bekende voorverkoopadressen en kassa zaal. Of bestel online kaarten hier.

http://www.ticketmaster.nl/

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Gewijzigd door - bianca4 op 08 Sep 2006 14:59:01

Ik zit heel erg te twijfelen of ik daar niet eens heen wil met Stephan.
Nu is hij 5, lijkt me een erg leuke leeftijd voor zoiets (niet meer zo bang maar nog wel gelovend in Sinterklaas )

Wie is er al eens geweest en is het leuk?
Ahoy lijkt me zo mega groot Zien die kids dan nog wel wat of moet je echt op de eerste rang gaan zitten?

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

jaaaaaaaaaaa ben geweest toen was kaitlyn bijna 4 en we hadden arena kaarten en ze gaan heel de zaal rond als ze al binnen komen,echt een show om een keer mee gemaakt te hebben met je kinderen,en we konden gewoon naar tribune lopen voor foto’s

Dylan & Kaitlyn

Ik denk dat ik maar eens op internet ga zoeken naar de show van vorig jaar ofzo.
Laat ik het aan Steef zien en dan wil ik eerst weleens zien hoe hij reageert ('k heb een manneke dat errug makkelijk is met dit soort dingen, ahum )
Mij lijkt het super!
Maar Steef kan onwijs terughoudend (lees: verlegen) doen en tsja…dan loop ik dus het risico dat ik de hele middag met een kind aan me vastgeplakt zit

dat dacht ik toen met kaitlyn mee te maken,maar die danste klapte met alles mee,alleen ze was bang toen de zwarte pieten in de buurt kwamen,want die gaan door heel de zaal heen

dylan was juist stil en verlegen die zat alleen te kijken

wij hadden toen niks gezegt en ben toen met een vriendin en haar 2 kids er heen gegaan,en toen pas gezegt

en het is natuurlijk ook zo inelkaar gezet met die grote club van de sint he,met die jacob

maar ik zal het gewoon doen,leuk hoor

Dylan & Kaitlyn

Ja, nu je het zegt herinner ik het me weer, dat jullie vorig jaar geweest zijn
Ik denk dat ik het idd gewoon doe hoor!
Vrees alleen dat het heel hard zal gaan met de kaartjes, dus ff rondvragen vanavond wie er verder nog mee gaat (Peet zal wel niet kunnen, weekenden zijn extra druk altijd. En Kaya is dan net een paar dagen 1 jaar, beetje te klein nog )

als je goeie kaarten wilt hebben gelijk om 10 uur beginnen met kopen

Dylan & Kaitlyn