De vlaggen hangen

hans heeft net ff de vlaggetjes opgehangen we zijn er klaar voor,laat oranje maar winnen dit keer,anders oznde van het werk geweest en moeten de vlaggen weer zo snel naar binnen.

versieren jullie ook de tuin met vlaggen

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Hahaha, nee hoor, hier geen oranje vlaggen
Nog 2 weken dan hangen hier pas vlaggen, verjaardags-vlaggen
Maar moeten ze vanavond spelen dan?
Of was dat jong oranje?
Ehhh…wanneer begint het WK nou precies? (oei oei, krijg nu natuurlijk half (oranje) nederland over me heen, over zoveel domheid whahahahaa )

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Gewijzigd door - Bieb op 05 Jun 2006 16:48:55

Ja hoor, hier gaan deze week de vlaggen ook de tuin in! We hebben vandaag vanuit Nederland de CD ontvangen met het - ahum - geweldige lied van Gerard, Rene en Gordon en dat zullen we hier dan ook wel uit volle borst meezingen!!!

Gelukkig heb ik hier op het durp wel een paar Nederlanders om me heen zodat ik in ieder geval niet in mijn eentje helemaal in het oranje door de tuin hoef te rennen…HELAAS zijn onze lieve Duitse buren net terug verhuisd naar Munchen, anders was het feest wel compleet geweest. Enne, mijn man is van de 9e tot en met de 27ste van huis ivm zijn werk, dus we hoeven niet over de afstands bediening te vechten! Goed nieuws voor mij want hij is Amerikaans en ik wordt er een beetje melig van om steeds maar de buitenspel regel aan hem uit te leggen…ZUCHT! Maar goed, as vrijdag gaat het allemaal beginnen, maar ik geloof dat Nederland hun eerste wedstrijd pas volgende week zaterdag speelt.

Groetjes vanuit mijn Oranje tuintje van Yvonne,
‘Mummy’ van Izzy en Ethan

Lilypie 5th Birthday Ticker" border=0>

Lilypie 3rd Birthday Ticker" border=0>

Nee hoor. Hier geen vlaggen in en om het huis!

Groetjes Maaike

Lilypie 1st Birthday Ticker" border=0>" border=0>

Lilypie 4th Birthday Ticker[/img][/img]

paar jaar geleden was ik nog wel zo gek… maar heb er nu niet zoveel zin in…

groetjes Kim, mama van

en

Nee hier versieren wij de tuin niet.
Want wij zijn echt van die antie voetbal lui hihi
maar het staat wel vrolijk in de straten.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

nee, hier ook geen vlaggen… en idd over 3 weekjes komen er verjaardagsvlaggen~!!! Hopelijk in de tuin, als het mooi weer is!

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker