Jaja, wij zijn zondag over gegaan naar ons nieuwe plekje. Wat sleept een mens dan een hoop rotzooi met zich mee zeg! Gosh, en dat zeg ik dus iedere keer als ik ga verhuizen. Ik zeg ook iedere keer weer dat ik nooit weer ga verhuizen, maar jah… Ben bang dat er toch sowieso met een jaar of 2 nog eentje aan zit te komen.
Ik zat er van te voren heel erg over in of Danique het huis wel leuk zou vinden, of ze er wel zou kunnen slapen en of ze haar draai hier wel zou kunnen vinden. Nou, mama heeft het er moeilijker mee dan Danique zelf hoor! Danique slaapt vanaf dag 1 prinsheerlijk, ze is nu eindelijk ook van 2 slaapjes naar 1 lange gegaan. Ze eet goed, drinkt goed en rent de hele dag door het huis. Ze vindt van alles om mee te spelen, vooral de pannen (die nu onderin de kastjes staan) zijn heel erg interessant. Heb niet echt het idee dat ze papa mist.
Mama daarentegen slaapt erg slecht, je kent het wel. Om 12 uur je bed in gaan omdat je zo vreselijk moe bent, maar dan toch pas rond half 3 in slaap vallen. De avonden zijn lang, Danique gaat rond half 8 op bed. En daar zit je dan alleen op de bank. Hier en daar wat opruimen, een wasje draaien, de afwas doen, stofzuigen en dan? Filmpjes interesseren me niet als ik alleen ben, samen kijken is veel leuker. Series, moah… Goede tijden, maar daar houdt het ook mee op. Gelukkig heb ik sinds gisteren weer internet, dat scheelt ook een bult. Die dongel van de KPN, wat een uitvinding
Dit weekend gaat Danique naar haar papa, en ik zie er nu al tegenop! Wat moet ik in hemelsnaam het hele weekend uitvreten…? Heb een hele planning gemaakt, zodat ik me niet hoef te vervelen. Vanavond is al gevuld, waarschijnlijk ga ik met een vriendin biljarten. Morgenmiddag ga ik met mijn moeder even stadten, kan wel wat nieuws gebruiken. Morgenavond moet ik werken… En dan die heeeele lange zondag. Kan Danique pas rond 7 uur ophalen, dus in die tussentijd…? Denk dat ik maar wat spijkers en een hamer ga kopen, zodat ik foto’s van Danique op kan hangen. Misschien mijn bed (weer) verschonen? En Danique haar bedje (weer)?
En dan zegt mijn moeder, zoek een hobby… Mjah, maar echt creatief ben ik niet. Foto’s maken vind ik leuk, en ze dan leuk in plakken. Maar heb hier zelf geen printer, dus ben altijd afhankelijk van of de Hema, of mijn broer. Nu moet ik nog bezig met Danique haar fotoboeken, want die heb ik natuurlijk mee. Danique haar papa heeft nu geen foto’s meer, dus daar zou ik een fotoboek voor in elkaar flanzen. Misschien dan dat eerst maar?
Nou jah, tot zo ver een kort verslagje van onze eerste week samen. Ik vind dat we het zo gek nog niet doen. Als het goed gaat met Danique, gaat het ook goed met mama. Zij heeft mij, en ik heb (gelukkig!) haar.
Gewijzigd door - MamaDanique op 22 Jan 2010 13:40:48