De update waar jullie op wachte

Door dat ik dus geen internet had kon ik dus niet vertellen wat de gyn had gezegt.

nou gelukkig mijn eigen gyn er weer, en dus alles uitgelegt, dat peet dus in okt geopereerd moet worden, dat ik me daar dus behoorlijk zorgen over maak, inverband met de bevalling, nou dat kon ze zich goed voorstellen, we hebben dus afgesproken dat met wk 40 (als het er dan nog niet is) er wordt gekeken of ik kan worden ingeleid pff een pak van mijn hart, is dat niet het geval, dat ligt nattuurlijk aan een aantal dingen of het kan, dan gaan we verder praten, maar ze zei ook zo ver is het nu nog niet, dus dat zien we later weer. verder echo gehad het is nu ongeveer 6 pond het ligt voor een stuit op de beste manier dus onvolkomen met de benen bij het hoofd, en hoofdje ligt goed naar voren, dus kleine is toch niet helemaal dwars hihi, verder zag alles er goed uit, ook mooi te weten. nou meiden dat was hem weer… verder gaat alles zijn gangetje peet heeft erg veel last dus hoop dat de kleine gauw komt dan kan hij ook worden geholpen…

kusss van ons
Tries

Héé, dat is goed nieuws! Zowiezo wel lekker dat ze met 40 weken gaan inleiden… overtijd lopen is nooit zo fijn en in jouw geval nu helemaal niet.

Dus dan wordt je over iets minder dan twee weken ingeleid? Of vergis ik me dan?

Wel een pittige tijd nu voor jullie (twee krukken in huis die amper op of neer kunnen). Heb je inmiddels wat meer steun uit je omgeving?

Sterkte met de laatste loodjes! Nog “eventjes” en dan weet je weer waar je het allemaal voor gedaan hebt, zo’n lief klein wondertje…

Liefs, Marielle

Nou zeg dat worden dan nog drukke weken voor jullie! Heb je een beetje hulp uit de omgeving? Zou wel makkelijk zijn!

Maar wel mooi dat als het allemaal meezit, ze jou niet langer door laten lopen maar gewoon een zetje geven voor de bevalling!

Nou meid hou je ons op de hoogte??

Liefs ellen

Nou Tries, blij dát te horen. Maar dat wist je waarschijnlijk al wel, na onze “gesprekjes” over msn . Ik hoop toch voor je dat je eerder bevalt hoor. Maak je over een inleiding vooral geen zorgen (al doe je dat vast wel een beetje??). Weeën zijn nooit prettig, ingeleidt of niet! Of ben jij zo iemand die wel van een beetje pijn houdt???)

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

Hoi Tries!

Ik ben al dagen aan het duimen dat de weeen spontaan beginnen…Hoop dat het helpt!

Veel sterkte Liefs, Els

Jaaaa heerlijk moon die pijn dar geniet ik van hahaha nee zonder dollen maakt me niks uit ik heb met jordy ook infuus gehad ja oke is niet lekker maar ja moet er wat voor over hebben voor zo’n wondertje toch?

Tja hulp mijn schoonouders passen of en toe op jordy zodat we ff alleen naar de gyn kunnen praat wat makelijker he, en hebben aan geboden dat ik naar hun ga met de kinderen als peet wordt geopereerd verder hoor je van alle kanten als we wat kunnen doen hoor ik het wel he? maar ja ken dat wel zolang het leuk is helpen ze je maar owee als het er echt op aankomt… je staat altijd klaar voor iemand ze hoeven ons nooit te vragen doe het gewoon maar als jij dat eens wat hebt moet je ze ver zoeken he, daar baal ik wel eens van… en dat uit de hoeken waar je het nooit van verwacht krijg je wel wat bv een kaartje van iemand hier :&gt met ff wat woordjes die je net ff nodig hebt, en zo is er nog een pas een paar keer gezien maar ik weet bijna zeker als er wat is ik haar midden in de nacht kan bellen, dat komt natuurlijk van twee kanten want dat kan bij mij altijd maar toch fijn te weten…

de gene weet zelf wel waar ik het over heb…
jullie zijn top

Tries