Door dat ik dus geen internet had kon ik dus niet vertellen wat de gyn had gezegt.
nou gelukkig mijn eigen gyn er weer, en dus alles uitgelegt, dat peet dus in okt geopereerd moet worden, dat ik me daar dus behoorlijk zorgen over maak, inverband met de bevalling, nou dat kon ze zich goed voorstellen, we hebben dus afgesproken dat met wk 40 (als het er dan nog niet is) er wordt gekeken of ik kan worden ingeleid pff een pak van mijn hart, is dat niet het geval, dat ligt nattuurlijk aan een aantal dingen of het kan, dan gaan we verder praten, maar ze zei ook zo ver is het nu nog niet, dus dat zien we later weer. verder echo gehad het is nu ongeveer 6 pond het ligt voor een stuit op de beste manier dus onvolkomen met de benen bij het hoofd, en hoofdje ligt goed naar voren, dus kleine is toch niet helemaal dwars hihi, verder zag alles er goed uit, ook mooi te weten. nou meiden dat was hem weer… verder gaat alles zijn gangetje peet heeft erg veel last dus hoop dat de kleine gauw komt dan kan hij ook worden geholpen…
kusss van ons
Tries