De ultieme viezerik

na wat topics over viezerikjes en smeerpoetsjes heb ik hier toch echt de nummer 1 van de viezerikken rondlopen hoor!!

gister had meneer een vieze pamper maar door mijn slechte, zeg maar niet bestaande reukvermogen, merk ik dat niet snel genoeg dus wat doet meneer
steekt zijn vingers zo diep mogelijk in zijn pamper en komt zijn vieze bruine vingers laten zien. en dan zegt hij niet mama kijk bah oid neeeee hij zegt mama kijk eens mooi!!!

ieeeee nou welk kindje komt hier overheen kwa vies gedrag hahahaha

before you judge me, try hard to love me

oke van mij heb je gewonnen!

maar ik weet niet of je daar wel blij mee moet zijn hahaha

liefs,
Rinske

Haha wat mij betreft heb je idd gewonnen. Zoiets heb ik idd nog nooit gehoord.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

wellicht vond hij het op nagellak lijken hahaha

heb ik eindelijk eens wat gewonnen is het zoiets hahahaha

before you judge me, try hard to love me

nope hier tiptmorgan ook niet aan

Groetjes,

Michèle

Hier vorige week ook eentje, ook ik had het niet geroken doet zijn vingers in zijn pamer en smeert ze af aan zijn romper Hij liep in zijn romper omdat we bezig waren alles klaar te leggen voor de douche.
BAH!!!

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Hier eentje die op het potje heeft gepoept, opstaat, verfkwastje pakt en die in zijn drol steekt om te gaan verven… op onze grond natuurlijk…jakkes! (en waar wij waren? in de buurt natuurlijk, maar die kleintjes zijn vliegensvlug… )

Maar poep aan vingers vind ik altijd nog viezer dan poep aan een kwast, dus wat mij betreft wint die van jou het van mij

hahahaah mee gaat verfen. Ik moest echt lachen toen ik dat las… Bakkiej, smeren of iets dergelijks met poep enz… bah ga echt over mijn nek, hoop dat Jony dat noooooit gaat doen… (heel gauw afkloppen!!)

Greetzz Cora

Jakkes! Haha!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

oooohhhhh SHIT !!! hihihihihi

ik als baby.
ik had in de box gepoept en mijn moeders tas lag langs de box
ik had een pinpasje eruit gepakt en was ermee in de poep gaan scheppen (had zelf mn luier uitgetrokken toen mn moeder boven nieuwe ging pakken)
toen ze beneden zat zat ik van kop tot teen onder de derrie
dus ja hahahah ik ben eroverheen gekomen en daar ben ik niet trots op

Ik zelf kan er niet overheen, want wat dat betreft heb ik (nog) keurige meisjes! Maar mijn zus heeft 3 kids, waarvan er 2 zo vies waren!!! De één trok op het KDV zijn pamper uit en smeerde het hele ledikant, inclusief matras en de hele muur onder de poep. Het zat zelfs in zijn haar! En de jongste vond poep in d’r pamper vies en wipte net zo lang met d’r kontje op de grond totdat het er van achteren uit kwam!! En dat bij elke poepbroek… Arme zus… heb nog medelijden met d’r… Maar ze wordt goed teruggepakt, want mijn moeder heeft ook hele smakelijke verhalen over haar vroeger

Haha, bah… wat smerig

Ik hoop dat Seth hier niet te vaak leest!

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers