De uil en Daan

Zoals beloofd Astrid zet ik een foto van Daan met de witte uil op het Forum. Had het allang beloofd maar had de foto nog niet.

Tadaa

Lief hé.

Maarre ook nog een foto samen met papa in het zwembad. Lekker weertje was het. Och zucht was het maar alvast zomer.

Heb zo´n zin om alweer met vakantie te gaan

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Jee, krijg gewoon echt weer de vakantiekriebels joh!

Maar wat een mooie witte uil zeg! Aparte foto hoor!

Groetjes, mamma van Stephan

zo wat een mooie beesie zeg ,is die van jullie ???hij is echt prachtig geweldig

groetjes marielle mama van tanja

Mariëlle,

Nee helaas. Hij is gemaakt op Tenerife in een dierentuin. Ze vlogen tijdens een show rond samen met papagaaien. De roofvogel show ging toen niet door omdat er een te felle wind stond (nah alsof die beesten niet kunnen vliegen).
We hebben ook een mooie foto van een zeearend Maarre daar staat Daan niet op.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Jeetje zeg !!! Vind het echt een toffe foto, was de moeite van het wachten waard hoor. Op het kasteel van Daan zijn ouders zitten ook uilen, krijgen elk jaar een nest. 1 jaar vielen er steeds overdag jonkies uit ( later bleek de moeder dood te zijn waardoor ze door voedselgebrek zelfs overdag helemaal tot op het randje van de kast gingen zitten om als eerste voer te krijgen, maar daardoor er dus uit vielen. Toen heb ik dr eentje opgeraapt was niks mis mee verder maar ik vond dat wel heel erg bijzonder ) Heb er ergens een foto van.
Tja en die zomer Ikke heb dr ook zooooooooooo`n zin in…

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003