De tweede 'hindernis' genomen is

Wij zijn vandaag de tweede dinerlokatie gaan bekijken. vorige week zijn we in Hoek van Holland geweest en dat was helemaal niks. Vandaag in Delft en dat vonden we beide heel leuk. We hadden bij de site al een goed gevoel maar nu helemaal. Dus we hebben hem vast laten leggen voor volgend jaar. Eten, drinken en ook meteen de taart. Nu het stadhuis bespreken, maar dat kan geloof ik een minimaal een jaar van te voren pas en dan zijn de drie van de vier belangrijkste dingen geregeld.

Groetjes,

Michèle

Gewijzigd door - Michèle op 21 Apr 2010 15:00:08

Leuk dat je al een locatie hebt Dit zijn de leukste dingen om te doen.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Wat leuk dat dit waarschijnlijk de locatie gaat worden. Geven jullie een feest of alleen een diner? Ik weet nog hoe leuk ik het vond om dit soort dingen te regelen en telkens weer iets van je lijstje weg te kunnen strepen.

Geniet van alle voorbereidingen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Leuk dat de eerste stap genomen is!

Wat bespreken stadhuis betreft, in bepaalde (drukke) gemeenten kan dat pas op het moment dat je in ondertrouw bent gegaan, en ondertrouw kan maximaal 1 jaar en moet uiterlijk 2 weken voor de werkelijke trouwdatuim, dus daar zit dat jaar in waar je over schrijft.

Als je niet per se in ondertrouw hoeft te zijn om een trouwdatum af te spreken, dan kan het als het goed is gewoon nu al vastgelegd worden voor volgend jaar en kun je later ondertrouw regelen.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 20 Apr 2010 11:20:05

In delft kan het 2 jaar van te voren Sje dus daar ga ik nu ook snel achteraan anders hebben we daar weer een probleem

Groetjes,

Michèle

Kijk, dat bedoel ik! Grijp je in elk geval niet mis wat de datum betreft!

Groetekes, Sje

Niet trouwen in Den Haag Michèle?

Liefs Michelle

He en vergeet die jurk niet he? Die je op het oog had (zie ander topic)! Die was heel mooi! En je moet ook even alvast nadenken over welke kleur haar je op je trouwdag wilt!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie In verwachting Ticker

Jurk is al geregeld Rainbow. Mijn ma betaald de stof en maakt hem dus das ook al geregeld, ik heb net Delft gebeld (das 200 euro goedkoper dan Den Haag Michelle) dus als die vastligt zijn de meest belangrijke dingen geregeld. Dan alleen Mer zijn pak en de ringen nog.

Groetjes,

Michèle

Wauw!!
Leuk zeg om daar zo mee bezig te zijn!

Delft vind ik trouwens ook een mooie stad om te trouwen
Liefs, Anne

He valt mij eigenlijk best mee. Het duurt natuurlijk allemaal nog even maar te bedenken dat de twee belangrijkste dingen straks geregeld zijn geeft wel wat lucht

Groetjes,

Michèle

Ja das wel de moeite om in delft te trouwen

Liefs Michelle

Ik heb alleen vanmorgen een oproep gemist (prive) en nu weet ik niet of het Delft was of niet. Ze zullen toch nog wel een keer bellen? Als ik volgende week niks gehoord heb bel ik nog wel een keer.

@ michelle inderdaad enne ik doe alles al in delft. Me vent er vandaan halen, me kind krijgen dus ook trouwen doen we maar daar

Groetjes,

Michèle

Wat super dat je een mooie locatie hebt gevonden!
Het stadhuis wordt vast ook top geregeld!
erg leuk hoor meid,
en wat voor taart wordt het?

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

De gemeente belde net terug. Vanmorgen hadden ze ook gebeld maar oproep gemist. Maar goed DE datum ligt ook vast dus de twee belangrijkste dingen (in mijn ogen) zijn geregeld. Wel een raar idee, over meer dan een jaar zeg ik ja en ben ik getrouwd en ik zou NOOOIT trouwen riep ik altijd.

Groetjes,

Michèle

Top dat het vastligt en zo zie je zeg nooit NOOIT

Liefs Michelle