De tijd gaat zo hard dat

ik vergeten was dat hans en ik elkaar gisteren alweer 16 jaar kennen,pffffff wat gaat dat hard zeg.

ziet ons nog staan in die discotheek hahahaha

Hihi, wat leuk!!!
Gefeliciteerd nog daarmee dan!
Enne…als je je bedenkt dat het alweer 16 jaar geleden is enzo…voel je je dan niet oud?
Whahahahaha, ikke wel hoor!
Jee zeg, gisteren over die beugel bijv.
Dan denk ik: al 20 jaar geleden!!

Maarre…hebben jullie elkaar ontmoet in de discotheek dan?
Vertel!

Groetjes, mamma van Stephan

whahhaha zou je wel willen weten he,ene ik voel me zo oud als ik ben hiihihih zeg tegen iedereen ben 30 hahaha ben 32 hahhaa

maare op zaterdag ontmoete ik hem maar had al een ander op het oog hiihihi,en die wilde niks vast dus dacht barst hupsa de stad in die 23e februari en toen zag ik hans en toen ja gebeurde het he stond ik midden op de kleiweg te zoenen hahaa,en vanaf die tijd zijn we dus een paar

afijn ik vertel en niemand volg me nu zekker,want ik wil dan ook van jou weten bieb ahaha

Lol
Nou, bij mij niet zo spectaculair hoor
Ik viel alleen maar op een 16 jaar oudere uitvaart-ondernemer, whahahhaha!!!

Nee, ff serieus
Ik ontmoette Peet toen ik een paar maanden op mezelf woonde (had net een relatie van 3,5 jaar achter de rug, we woonden in een koophuis en ik ben toen naar een huurhuis gegaan).
Ik ontmoete hem bij buren van mij.
Hij liet al vrij snel blijken dat ie me wel zag zitten maar ik schijn gezegd te hebben (??) dat ik hem te oud vond en dat het mij type niet was, hahaha!
Ik herinner me niet dat ik het gezegd heb, maar ik weet nog wel dat ik hem mijn type niet vond in eerste instantie.

Maar goed, om een erg lang (en best wel ingewikkeld verhaal) kort te maken: ik zag hem vrij snel wél zitten en tsja, toen waren we een stelletje.
Alhoewel…eerst wilde we gewoon vrienden blijven omdat hij net in scheiding lag etc. etc.
Maar dat lukte niet zo goed (dat vrienden blijven)

We hebben een paar ingewikkelde, moeilijke, niet zo romantische “start jaren” gehad vanwege héél veel dingen, maar ik ben blij dat we doorgeknokt hebben!

Nu een prachtzoon, twee lieve kids (weet nog steeds niet hoe ik ze moet noemen eigenlijk, de kids van Peter) en een fijne relatie!!

Dus…ze leefden nog lang en gelukkig

nou hier komt tie van ons ik kan martin van de muziek vereniging maar was toen 13jaar hij vond me toen nog te jong maar gingen wel met elkaar om als vrienden .toen ging martin trouwen met zijn ex en toen was mijn kans verkeken dacht ik niet dus dat ik 18 was kwam martin me weer op zoeken en ja hij was tensloten me eerste liefde smeld
daarna gingen we samen wonen en na veel problemen zijn we nu een gelukkig gezin met een prachtige dochter

groetjes marielle mama van tanja

Ja, hij was écht uitvaartondernemer ja
Inclusief zijn eigen lijkwagen
Tsja, kan d’r ook niks anders van maken hoor.
Hij heeft dit prachtige vak zo’n 15 jaar lang uitgeoefend.

wowwwwwww vind dat toch een apart beroep waar ik veel respect voor heb,ik heb al aardig wat begraafenissen mee gemaakt maar hoe die mensen zijn en je opvangen he petje af.

Tsja, ik heb er ook bewondering voor als ik eerlijk moet zijn. Ik zou het niet kunnen.
Peter deed trouwens de logistieke kant (dus hij vervoerde met zijn eigen lijkwagen de overleden personen).
En hij legde mensen af.
En hij was er als er een verkeersongeluk had plaatsgevonden waarbij doden gevallen waren enzo (brrr).
En uiteraard kom je dan ook in contact met de nabestaanden.
Heel zwaar lijkt het me.
Vooral ook als je geconfronteerd wordt met kindjes…

Hij heeft dat beroep nog ongeveer een half jaar uitgeoefend toen wij samen waren.
Maar dan heb je echt geen privé-leven hoor!
Hij was zelfstandig ondernemer en ja, je weet natuurlijk nooit wanneer er iemand overlijdt.
Dus soms was hij om 2 uur 's nachts eindelijk thuis en dan werd hij er om 4 uur alweer uitgebeld om iemand af te leggen.
En hij is na het stoppen niet meteen met dit bedrijf begonnen (bewaking) maar heeft eerst nog ander werk gedaan.

En nu ga ik echt ff tv kijken

Wauw wat een berope zeg. Petje af, want das niet makkelijk.

Daan woonde op kamers naast mijn ex. Vond hem wel al aardig maar verder niks. Die relatie met mijn ex liep een beetje dramatisch af en toen zat ik veel bij Daan ( was allemaal boven de kroeg in DE uitgaansstraat hier in de regio). Maar ja toen was het snel gebeurd.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Ik kan Maurice van mijn 16e maar ik kwam ergens onderaan de lijst voor. (was wel verliefd) Ik heb het toen uitgemaakt en hij werd verliefd op een ander ( dat vond ik erg) Die relatie duurde 1,5 jr. en in die tijd ging zij voor 1 jr naar Amerika. En om een lang verhaal kort te maken. Ze was helemaal veranderd (jong meisje geworden terwijl Maurice al aan samenwonen dacht).

Toen het uit was met die meid 1 maand later zag ik Maurice weer tijdens het stappen (mijn zusje werd voor het eerst uitgelaten. Ouder zus moet op jonger zus passen). Heb mijn zusje de hele avond niet gezien heb alleen maar met Maurice gepraat. Enne 2 maanden later 5-10-91 hadden we verkering.
Niet origineel maar gewoon in de disco.
In 1994 gaan samenwonen en in 2002 getrouwd en 1 jaar later een pracht van een zoon.
Zo zie je maar weer. Is het je ware dan komt ie altijd terug.

(wat romatisch toch allemaal)

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Gefeliciteerd dat mag tegenwoordig gezegt worden, wij kennen elkaar vandaag hihi 17 jaar 4 maanden en 3 dagen hahahaaha zelfs de uren zou ik weten maar dat gaat wat ver hahahahaha

Tries

Liefs Tries

Dennis en ik zijn dit jaar alweer 11 jaar samen, wonen 9 jaar samen, zijn 6 jaar getrouwd en hebben een kindje van 2,5 en van 12 weken (en 1 dag).

Was liefde op het eerste gezicht, durfde alleen allebei niet de eerste stap te zetten. Daar was een vakantie voor nodig!!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).