De stelling van vandaag


#1

Zou dit niet een leuk idee zijn als we dit toe voegen
het is niet reclamen maken maar reageren op reclamen van baby producten
wij als moeders weten wat het beste is voor onze kleintjes
en wat we graag gebruiken en wat we er zelf van vinden .

dus laat ik maar beginnen :

De stelling van vandaag is
Wat vinden jullie als moeder dat, kruitvat nieuwe luires op de markt heeft met plas alarm voor babys

als deze topic niet mag verwijder hem maar
maar ik maak geen reklamen is gewoon intressen hoe andere moeders erover denken

gr de mama van leyla

veronique daniels


#2

Dat is toch alleen voor de new born?? En op zich wel makkelijk, maar wij leerde zelf wanneer we haar moesten verschonen.

Groetjes,

Michèle


#3

Het plasalarm is bedoeld om te controleren of de baby goed plast. Bij jongetjes komt het wel eens voor dat de plasbuis niet goed is aangelegd. Dit kan leiden tot nierontsteking.
Of het echt zo hard nodig is vraag ik mij af, ik heb geleerd om de luier tussen duim en wijsvinger heen en weer te halen, je voelt dan vanzelf of de vochtabsorberende korrels dikker zijn geworden, dan heeft de kleine geplast.

Groetjes,

jantje


#4

Maar wij als moeder zijn niet dom en hebben toch gauw genoeg in de gaten of een kindje heeft geplast .
Ook vind ik het zo dat een kleine het gauw genoeg in de gaten heeft dat als ie plast komt er een geluidje uit en mama verschoont mij .
maar het kan ook negatief werken dat een kindje er erg op reageerd en dan ook niet meer plast ja ik krijg er dubbele gevoelens erbij .

gr de mama van leyla
das mijn mening erover

veronique daniels


#5

Een goede kraamhulp leertje de luiers in de gaten te houden. Ik vind het dus weer de reinste onzin, zeker ook omdat het mij niet duidelijk is dat deze luier bedoeld is om te kijken"“of”" je kindje wel plast. Daarbij bestaan er ook plaswekkers ( met name voor gebruik voor kinderen die niet zindelijk worden s nachts omdat ze diep slapen ) .

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Gewijzigd door - Asje op 19 Feb 2009 20:50:24


#6

Ik weet wel dat Morgan in het ziekenhuis pampers aan had die blauw kleurde als ze geplast had, maar die heb ik in de winkel nooit gezien. Maar wat je zegt als de luier zwaar(der) aanvoelt weet je toch ook of ze geplast hebben.

Groetjes,

Michèle


#7

michelle,

die pampers die je bedoelt hebben ze bij lidl.
Daar zit een streep op en verkleurd idd als de pamper nat is.
Maar vondt dit grote onzin want je voelt toch wel of de pamper nat is.

groetjes Gytha


#8

oh ja ik vind het ook zo’n onzin… mijn man zat het voor te lezen … en ik zei gelijk nou ja zeg… weer zo’n commerciele actie… onzin!

[img]http://lilypie.com/pic/090127/Hnj4.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://b1.lilypie.com/AbaBp1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />


#9

ik vind dit meer zon actie hoe snel kan ik mijn kind droog krijgen

gr de mama van leyla

veronique daniels

Gewijzigd door - Leyla op 19 Feb 2009 21:24:08


#10

Oh nou ja ik heb geen liddle in de buurt enne inmiddels weet ik zelf wel wanneer ik Morgan moet verschonen

Groetjes,

Michèle


#11

whahaha daarbij is het ook nog eens zo dat je er bij een natte luier niet als de kippen bij hoeft te zijn om ze te verschonen. Het absorbeert zo erg dat ze er echt geen last van hebben als jij 15 min later er pas achter komt dat er nattigheid is. Leuk zon luier die midden in de nacht aangeeft dat hij verschoont moet, aslof je het met zon hele kleine hummel s`nachts nog niet druk genoeg had. haha

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!


#12

Ha ha ha ik verschoon haar niet eens 's nachts meer want ze slaapt door. Enne alleen als ze gepoept heeft gaat er hier een alarm af maar das Morgan zelf

Groetjes,

Michèle


#13

Hoi,

Nou ik vind het de grootste onzin alle tijden. Dit is bedacht door luie vaders. Ofzo. Het is al zo moeilijk om je kind zindelijk te krijgen. Hoe moet een kind nu voelen wanneer ze geplast heeft en dat dit eigenlijk vies is. Als je elke keer als de widega je kind gaat verschonen. Kijk rode billen krijgen ze toch wel eens allemaal is het niet een keer van een te lange natte luier is het wel van de tandjes.
De reinste onzin. Ik hoop echt dat veel ouders hier niets mee doen. Volgens mij ook weer een trukje om de luiers duurder te maken.

Niet voor dus.

Ook als het alleen voor de newborn’s is.

Groetjes

lon106


#14

Zie het nut van deze luiers eigenlijk ook niet zo in. Toen mijn zoontje net geboren was werd hij bij elke voeding verschoond en dat was om de 2-3 uur, dus alarm was echt niet nodig. En een luier hoeft echt niet gelijk bij hey eerste plasje verschoond te worden…dan blijf je bezig.
Kijk bij een poepluier is het anders, maar dat laten ze zelf ook wel merken als ze er last van krijgen (als het tijdens het slaapje gebeurd) & wanneer mijn zoontje aan het poepen is als hij bij ons is, dan is dat heel duidelijk aan zijn hoofdje te zien

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker


#15

Het lijkt erop dat men aanneemt dat we in deze drukke tijden wellicht luiers vergeten te verschonen of zo. Of dat ze graag voor s`nachts wat meer luierverschoningen willen ivm de omzet ervan of zo. Whahaha hoe meer ik erover nadenk hoe gekker. Je geeft een nachtvoeding, kruipt weer lekker je bedje in nadat je alles lekker verschoont had ed en dan na een half uur gaat een luieralarm af ???

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!


#16

Denk dat ik de luiers uit het raam gooi dan.

Groetjes,

Michèle


#17

hahaha oke, ik heb het opgezocht. Er gaat geen alarm, maar een gekleurd streepje op de luier vervaagt zodra deze nat is. Maaaaaar dan vind ik het alsnog geen goede luier want je moet alsnog alle kleertjes uit gaan lopen doen om dat streepje dus te zien. Aangezien deze luiers er in newborn maat zijn en deze pasgeborenen dus nog rompertjes en weet ik wat aanhebben, lijkt me dit net zo min handiger dan gewoon even de luier checken zoals de “ouderwetse” manier.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!


#18

Nou meiden het lijkt me duidelijk wat wij van de luiers vinden, haha! Wie heeft er een andere mooie stelling?

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker


#19

Zullen we onze meningen nog even doorsturen naar Kruidvat? Misschien kunnen ze er wat mee…

jantje


#20

Ha ha ha kruitvat kennende gooit je dan helemaal dood met hun reclame.

Groetjes,

Michèle