De snotzuiger

ruben is verkouden…zielig maar het is niet anders…
maar nu heb ik zo’n snotzuigertje gehaald en die moet je inknijpen, in zijn neusje steken en voorzichtig weer los laten…en dan zuigt ie snot…
ik krijg er dus echt niks mee uit…vind het ook een beetje eng, of misschien doe ik iets niet goed…
iemand verstand van die dingen?

groetjes!!

karin

dat ding is hier ook full time in gebruik op dit moment. Het lukt me niet altijd om er ‘snot’ mee uit zijn neusje te krijgen maar de klodders (heerlijk verhaal) die zuig ik er wel goed uit… en dan sprayen met otrivin en dan komt de rest ook los. Het is makkelijk dat het een hulpmiddel is maar helemaal werken doet het hier ook niet hoor… Jurian wordt ook lekker driftig als ik het wil doen dus dan lukt het helemaal niet goed.

bedankt cindy… daar kan ik weer wat mee…!!

hij had vanmorgen zijn neusje zo vol…ik dacht gauw ff zo’n ding halen…
maar het lukte me dus niet…ik heb zijn andere neusgat ook niet dicht gedrukt…dus dat eerst maar eens proberen… en inderdaad met een beetje neusspray komt er wel wat los…ruben moet er van niezen en dan vliegt( ahum) er wel wat uit, haha
echt prettig vind ruben het ook niet volgens mij…maar goed straks maar ff kijken nog…tis net een klein varkentje te knorren!

groetjes!!

karin

Jurian ligt nu ook op bed… heb hem net nog ingesmeerd met Luuf dat is wel heel fijn lekker spul… weet niet of je dat ook al in gebruik heb?

nee…is dat net zoiets als dampo?

karin

euh … ja wel zoiets maar dampo mag volgens mij niet voor die kleintjes … is denk te heftig.

dan moet ik dat morgen ook maar ff halen…gewoon verkrijgbaar bij drogist neem ik aan?
en gewoon op borstkastje smeren?

karin

Ik maak zelf ee nzoutplossing Karin en met en spuitje erin spuiten komt verder de neus in dan. Is volgens ziekenhuis beter

Groetjes Michelle

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

Luuf zit een gebruiksaanwijzing bij. Smeren op borst en schouder. Gewoon bij drogist/kruidvat (ook leuke aanbiedingen deze week dus geen straf om te gaan).
Smeer niet teveel… want het is best heftig.

ok…morgen dus ff kruidvatten
die neusspray wat ik gebruik is visiologisch zout( weet niet of ik het wel goed heb geschreven maar jullie begrijpen het vast wel) en is speciaal voor baby’s…tenminste…dat zei de apotheker…
was niet slecht om te gebruiken maar ik gebruik het dan ook alleen als ie gaat slapen en s’morgens als ie wakker is…

groetjes!!

karin

…en alleen als ie echt verkouden is…

groetjes!!

karin

Zon ding had ik ook, niet veel gebruikt maar het werkte wel om de snottie eruit te krijgen. Insmeren met luuf mag vanaf 3 maanden ( luuf baby ) Dampo zeker niet dat is te heftig voor een babyhuidje. Vicks heeft ook speciaal spul voor babys, weet niet vanaf welke leeftijd deze mag ) En een druppltje BV werkte hier ook nog wel eens goed als ze zo`n snotneus hadden.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Morgan vind hem ook niks, maar ze heeft wel door dat ze beter kan ademhalen daarna. Dus ze gaat heel domonstratief met haar hoofd omhoog liggen en dan kan ik er wel redelijk bij. De neusspray vind ze echt niks. Maar ik gebruik hem alleen als ze gaat eten en hij zij echt heel vol of voor het slapen gaan. Ze niest trouwens heel veel nu dus veel gooit ze er zelf al uit.

Groetjes,

Michèle

rico heeft hem ook maar schreeuwt moord en brand als ik dat ding gebruik.
sindsdien vind ie ook de neusspray niks meer. haha elke keer denkt hij : OHNEE NIET WEER!. terwijl het dan maar een neusspray is.
ben blij als zn verkoudheid over is want ik heb op deze manier ook een hekel aan snotzuigen. is zielig voor die kleintjes maar anderzijds…vrijer ademen is echt een opluchting voor ze

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

prettig vind ik het ook niet, maar sinds iemand van jullie me vertelt heeft dat het andere neusgat dicht moet, komt er wel snot in de snotvanger…
ruben vind het ook helemaal niks en neusspray moet ie van niezen…
tis wat als je baby bent he…ze halen wat uit je neus en stoppen er dan weer wat in…grotemesen zijn rare wezens…

karin

zoutoplossing is ook verkrijgbaar bij de drogist voor de kindjes

ik heb het nooit zelf gemaakt altijd gekocht