De sneeuwpret hier nog wel even voorduurt?

Zat net het weerbericht te kijken. Blijkt dat er vanacht in het rivierengebied(waar wij wonen) de meeste sneeuw gaat vallen. Voor morgen is dat natuurlijk super kunnen we nog lekker een dagje sleeen en sneeuwballengooien. Hoop wel dat het maandag allemaal wat beter te doen is en dat de bussen gewoon rijden. Heb anders geen idee hoe ik op het werk moet komen. Strooizout is hier zo goed als op. Snap niet dat ze niets van vorig jaar geleerd hebben. de winter is amper begonnen.

groetjes Ramona

Ja… van dat strooizout begrijp ik ook echt geen snars van… even een weekje goed winter en het is alweer bijna op???
Dachten ze dat zo’n winter als vorig jaar verder nooit meer voor kan komen ofzo?

Tja als je niet weg moet, is het helemaal geweldig. Vandaag was het ook helemaal niet zo koud. Dus lekker stappen door de sneeuw, sneeuw gooien (want echt ballen kun je er niet van maken) en natuurlijk van de dijk af sleeën
Maar ohhhhh weggaan is een ramp!

Die dijkjes hier zijn wel leuik om naar beneden te sleeën, maar met je auto erop omhoog komen is een ander verhaal. Haha

Vanmiddag kwam er hier een trekker langs, met een grote slee erachter met een paar kinderen er op. Hahaha die hadden natuurlijk de tijd van hun leven, geweldig!!!

Ik had me schoonmoeder gister al gesproken. Wilde morgen even naar haar gaan met Morgan en Mervin maar ze snapt wel dat dat er waarschijnlijk wel niet in zit. Onze tuin is nog steeds maagdelijk perfect. Er is nog niks en niemand ingeweest en stiekum hoop ik dat Mervin zijn fiets vanavond ook weer voor zet

Groetjes,

Michèle

Ik snap er idd ook niks van dat het strooizout nu al zo goed als op is. En dat terwijl ik dacht gehoord te hebben dat ze veel meer hebben ingeslagen dan vorig jaar.

Veel sneeuwplezier, wij gaan er ook nog even lekker op uit met de slee. Ik vind het heerlijk die sneeuw, maar maandag moet ik weer naar mijn werk. Dus dan hoop ik dat de wegen weer wat beter begaanbaar zijn.

Groetjes,
Sandra

Ik vind de sneeuw ook leuk maar ben het nu wel zat eerlijk gezegd. Het is hier een ijsbaan in het dorp dus ik blijf liever binnen nu. Vandaag al 2 keer bijna gevallen. Aangezien ik nog steeds zo duizelig ben val ik ook sneller. Lijkt me niet echt handig om zwanger en met een peuter van 2 met een gipsvoet oid te moeten zitten. Morgen hoef ik niet weg dus blijf ik mooi binnen.

groetjes Ramona