Vandaag was het zover, sinterklaas op het kdv van Bo. Het was zowieso de vuurdoop omdat bo weer voor het eerst na al dat gedoe met zijn oortjes naar het kdv ging. Ik was toch ergens bang dat hij weer erg huilerig zou zijn, ondanks dat hij thuis weer helemaal de oude was! Gelukkig was ik bang voor niks, want Bo was heel goed te pas daar!! Ik had hem een shirtje aangedaan waar hulp piet op stond, en een pieten muts natuurlijk!! Vanmorgen hebben ze pieten gym gedaan en hij heeft daar ook een diploma voor gekrgeen!! Een speciaal pieten diploma!!! HIj was glansrijk geslaagd , hij kan vanaf nu op daken klimmen, als de beste pakjes door de schoorsteen doen, van dak tot dak sprinken, over de nok van het dak lopen en koprollen!! Hij heeft dus een boel geleerd deze morgen, en ons dak is dus ook voor Bo niet meer veilig!!
Daarna hebben broodjes knak worst gegeten wat heerlijk smaakte na al die moielijke inspanningen en als klap op de vuurpijl heeft hij nog een kadootje gekregen (wat het kdv zelf had gekocht , heel lief) en een beste zak met pepernoten, chocolade muntjes, en schuimpjes!! Al met al ene geslaagde dag dus!!
Toen bo thuis kwam wilde hij echter meteen aan de pepernoten, ipv warm eten, wat niet mocht mij!! HIj heeft er 2 gekregen, wat hij pissig weg gooide want hij wilde de hele zak natuurlijk (hij bijt zich liever zelf ind e buik dan dat hij te geeft) . Prima, als je die twee niet wil, dan niet. Toen in zijn stoel gezet, maar was wel de hele tijd aan het miepen dat hij PEPERS!!! (pepernoten) wilde. Ik duidelijk een apar keer gezegd dat hij dit na het eten mocht en dat hij eerst goed moest gaan eten. Dit drong niet door, totdat ik hem even van de tafel draaide en een minuutje geen aandacht er aan besteede. Toen was het geen PEPERS!!! maar ETEN!!! Dus ik de stoel weer omgedraait, en gezegd, bo ga je nu wel eten? ja, en dat deed hij. Heel goed zelfs!! Alles ging zo goed als schoon op, en zijn vla ook. HIj at also zijn leven er van af hing, want ja, anders kreeg hij geen pepers he!!! Na het eten eerst og een snel buiten gespeeld, in de sneeuw, en nadat we binnen waren heeft ij een deel van het zakje snoep buit gemaakt!! Zo even douchen en dan hup naar bed, want morgen is het wer vroeg dag, want dan mag hij weer naar het kdv!!
liefs woezel