De SchoonFamilie beslist

Bleeehhh…gek word ik er soms van hoor
die schoonfamilie!!
Kan er inmiddels wel een boek overschrijven.

Maar goed deze keer moeten wij Ruben zaterdag maar even bij opa en oma afzetten zodat hij daar lekker met de rest van zijn ooms en tantes neefjes en nichtjes sinterklaas kan vieren.
Want tja…wij zouden het maar flauwekul vinden, en onze hoofd zou er niet naar staan aangezien wij anders rond deze dagen ons tweede kindje in handen hadden mogen sluiten.

HALLO!!! er word maar beslist voor ons, gek word ik er van
Dus heb even duidelijk nee gezegt, dat wij wel degelijk sinterklaas vieren met zijn 3-tjes!! en dat een beetje afleiding niet verkeert zou zijn.

Nou je raad het waarschijnlijk al hun enige en totaal niet favoriete schoondochter heeft het nu dus weer gedaan, hé lekker die decembermaand, elk jaar wel weer wat
Gaat het bij jullie ook altijd zo???

Soms wou ik dat je je familieleden ook zou kunnen uitzoeken net zoals je vrienden.

Groetjes Marianne mama van Ruben

Gewijzigd door - MJ op 03 Dec 2009 10:52:03

Ik herken het niet, maar jemig…wat brutaal van je schoonouders! Ik denk dat je man er maar even iets van moet zeggen, want anders ben jij inderdaad de boeman. Het is tenslotte toch zijn familie. Sterkte ermee, je komt er helaas ook niet van af…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ik ken je schoonfamilie natuurlijk niet, maar het klinkt wel heel erg kort door de bocht.

Maar je kan het op twee manieren opvatten: Of het is gewoon bot, egocentrisch omdat ze Ruben voor zichzelf willen met Sinterklaas, Of ze proberen zich in te leven in jullie en voor jullie te denken om jullie zo te ontlasten. Dat is dan erg onhandig en een beetje dommig, maar uit een goed hart. Nou ken ik de voorgeschiedenis natuurlijk niet, maar hoop ik toch maar de tweede optie!

Nee, gelukkig weten familie en schoonfamilie bij ons wel onze wensen te respecteren en nemen ze nooit zomaar een beslissing voor ons of Nora. Zouden wij, net als jullie ook niet toelaten.

In elk geval geniet ervan met zn drietjes! Hopen dat het inderdaad voor de afleiding zorgt die jullie nu even nodig hebben.

Liefs

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Ach ja meid ik herken het een beetje
Ed zijn vader doet dat ook kom maar op 5 dec en niet vragen kunnen jullie dan
En met de kerst eerste kerstdag bij ons of tweede kerstdag
Nu hebben we dit keer zelf gezegt eerste kerstdag bij jullie tweede kunnen we niet
En goed meid je weet he denk aan jullie ook ik weet dat het wel moeilijk kan zijn
Dikke knuffffffffff

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin
Photobucket

lievert voel met je mee .dat gebemoei en geregel
word daar je ook zat van .meis lekker veel plezier met
ze drietjes .en laat de boel maar lekker waaien

knuffels van mij

groetjes marielle mama van tanja

ooooo vreselijk marianne! Je hebt groot gelijk en hebt het goed aangepakt hoor!

Ik herken het helemaal.
wij zouden vannavond bij schoonmoeder sinterklaas vieren maar nu ligt mirte met koort in bed. dus ik belde ze net op dat ze maar hier moeten komen vieren.
Nou ja zeg ze was me pissig! Want nee dat moet bij oma gevierd worden etc ik snap het wel maar ze moet ook begrijpen dat ik met een baby met koorts niet naar hun ga! Ja zei ze maar lieke dan? Voor lieke maakt het niks uit of we het hier doen of daar.
Ik moest mirte maar goed inpakken en naar haar komen! nou nee echt neit ik zei luister als jezelf koorts hebt ga je ook niet weg en heb je genoeg aan jezelf en zo zie ik het ook, dus je kunt het hier doen of niet! klaar ermee! dus ben benieuwd vannavond zal wel weer gzellig zijn! grrrrrr

dikke knuffel marianne ze draaien wel weer bij hoor! Athans mijn ervaring!

Groetjes Gytha

quote:
ze draaien wel weer bij hoor! Athans mijn ervaring!

Hahaha…dan moet er echt een mega wonder gebeuren hoor
ken Niels nu 10 jaar en het loopt vanaf 1 al niet lekker tussen mij en zijn ouders nou na meer mijn schoonmoeder dan mijn schoonvader bemoeit zich er eigenlijk niet mee.
en waarom? het enige wat ik kan bedenken is het hun enige zoon is en ze toch een heel ander type schoondochter hadden gewenst blijkbaar.
woorden vallen er niet zo veel hoor, was het maar waar, tis altijd die ijzige stilte en die ogen die je in je rug voelt branden.

@Liske…ergens heeeeeeel diep van binnen zullen ze het vast ergens wel goed bedoelen hoor, en hou Ruben dan ook zeker niet bij zijn opa&oma weg want ze zijn echt dol op hem, alleen wat minder met mij best vreemd want in gedrag is ruben als 2 druppels water mij hahahha…

Groetjes Marianne mama van Ruben

Oh ik hoor het al ik ben niet de enige met een bizare schoonfamilie. Mijn schoionzus was vorig jaar bloedlink dat we geen sinterklaas vierde. Morgan was toen koud 3 maanden oud en dit jaar vieren we het ook niet want ze snapt het niet en ik kan me geld wel even beter gebruiken. Ne was mijn schoonmoeder weer teleurgesteld want met Kerst zijn we ook al niet bij haar, belt ze gister of we dan niet met oud en nieuw kadootjes kunnen doen.

Ik zei ook al tegen Mer waarom?? Ik was juist blij dat we even geen kadootjes hoeven te doen met sint en kerst. Niet dat we het niet kunnen betalen maar ja met onze voornemens spaar je liever even alles op zeg maar. Maar er moeten per se kadootjes. Ach we kopen wel een staatslot en een kleinigheidje, maar meteen alles dat beslist wordt voor je.

We hebben gelukkig al afgesproken dat we volgend jaar 1 keer sinterklaas vieren en dat doen we bij ons thuis en iedereen die wil komen vieren is welkom, maar we gaan niet op sleeptouw. We wachten alleen tot volgend jaar met de mededeling.

Groetjes,

Michèle

Ik herken het gelukkig niet, maar vind de reactie van je schoonmoeder echt belachelijk. En als ze het goed bedoeld had om jullie te ontlasten, dan had ze het wel op een andere manier aangegeven. Goed van je dat nee gezegd hebt.

Heel veel sterkte, want deze maand zal idd niet makkelijk voor jullie zijn.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker