Rens is op de psz op de foto geweest. Deze moest ik even delen. vind hem zo mooi. De leidsters zeiden ook dat hij het heel goed deed. Hij wil nu ook steeds op de foto thuis.
groetjes Ramona
Gewijzigd door - ramonavanzante op 29 Mar 2011 21:31:21
Rens is op de psz op de foto geweest. Deze moest ik even delen. vind hem zo mooi. De leidsters zeiden ook dat hij het heel goed deed. Hij wil nu ook steeds op de foto thuis.
groetjes Ramona
Gewijzigd door - ramonavanzante op 29 Mar 2011 21:31:21
Wat een schitterende foto. Geweldige bos met haar zeg! Knap kereltje.
Als je die foto even weer verwijderd uit je eerste berichtje, dan is het topic ook weer in z’n verband
Groetjes,
M
@Mriek Heb hem verwijderd.
Ben zelf ook heel trots op zijn haar. Hij is geboren met een volle bos. op de 30 weken echo zag hij eruit of hij met z’n vingers in het stopcontact had gezeten haha. Heb nu weer een 30 weken echo gehad maar toen kon ik niet zien of deze kleine weer zo’n volle bos heeft.
Hij moet ook best vaak geknipt worden want zijn haar groeit echt snel. Gelukkig heb ik zelf een kappersdiploma, dat scheelt een hoop in de centen.
groetjes Ramona
Echt, op de echofoto zag je al heel veel haar? Geweldig. En handig idd dat je een kappersdiploma hebt, zeker met de hoeveelheid haar van Rens.
Groetjes,
M
Ja is iid erg handig. Dat hij krullen zou krijgen lag wel erg voordehand. Ik heb zelf krullen en mijn man ook. Gelukkig heeft hij wel de volle bos van zijn vader.
Zelf heb ik veel fijner haar. Ik vind dat wel mooi zo’n volle bos. Het vele knippen heb ik er wel voor over, en gelukkig is rens wat dat betreft een geduldige klant.
groetjes Ramona
Mooie foto zeg, dat heeft hij goed gedaan zo mooi stil zitten en lachen
Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie
Wat een heerlijk mannetje!
Echt een hele leuke foto.
Tim mag aanstaande maandag op de foto, dus ben benieuwd hoe die gaat worden.
Groetjes,
Sandra
Wat een mooi manneke zeg! Nikki ging/gaat ook erg graag op de foto, daar heb ik ook superfoto’s van, maar Lisa… die doet altijd net alsof ze heel druk bezig is als ze me met dat ding ziet… zucht
Thuis lukt het me ook nooit om mooie foto’s te maken. Daarom ben ik ook heel blij met deze. Hebben we gelijk weer een fatsoenlijke foto voor bij opa en oma.
Onze volgende kleine heeft trouwens ook weer zo’n kuiltje. Ze zeggen dat het erfelijk is, maar we hebben echt geen idee waar het dan vandaan komt.
groetjes ramona