De rust is teruggekeerd na een hel-ochtend?

Ach germ…papa is altijd bij de kindjes op vrijdagochtend. Dat gaat altijd prima. Ok, hij heeft er iets meer moeite mee dan ik en moet altijd kiezen tussen: de kindjes aankleden, zichzelf scheren en de boel opruimen. Ik kan alles tegelijk! Maar vanochtend was het volgens hem een hel op aarde! Max heeft de he-le ochtend gekrijsd! En Eva raakte daardoor in paniek en krijste ook mee. Ze waren NIET te bedaren, geen van beiden! Ze reageerden echt op elkaar. Wat Max had weten we niet, want hij is normaal altijd heel ‘chill’ en huilt heel weinig? En Eva gaat ook zelden huilen als hij huilt, zeker overdag niet. Het werd een soort sneeuwbaleffect en al gauw was het huis ook een bende…Papa trok het niet meer en belde mij op mijn werk. Of ik kon komen, want hij werd gek! Hij zal me nooit zomaar bellen om me te vragen om thuis te komen, dus nu was het blijkbaar echt te erg!

Toen ik thuis kwam, was de rust teruggekeerd. Tuurlijk, zul je altijd zien! Eva heeft bij me op schoot gezeten en ligt nu heerlijk te ronken. Max lachte meteen toen hij me zag en ligt nu ook heel tevreden te slapen. De radio staat uit, de TV staat uit, boven alles stil…kortom: i.p.v. een hel is het weer een hemel op aarde!

Wel een beetje zielig voor papa, dat hij zijn eigen kids even niet meer kon ‘handelen’…Maar je wordt ook gek als je met twee kinderen op schoot zit, die elkaar aankijken en allebei rood aangelopen zitten te krijsen! Hopelijk was dit een eenmalige ‘actie’!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Och jee, wat zal hij klotsende oksels hebben gehad Fijn dat jij thuis kon komen en dat hij nu even kan bijkomen. Hihi, ook wel een beetje grappig stiekem

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

mama 2 the resque! hahahhaha … fijn toch dat hij dan toch wel jou belt, en inderdaad soms kan je wel eens lijp worden…
heb het zelf ook wel een keer gedaan, ging manlief mijn wagen maken, had hij net de wielen eraf legguh, belt mama huilend op, dat ze haar kind buiten wilde zetten met een bordje ’ gratis af te halen ’ (bij wijze van natuurlijk) … maar die liep ook te schreeuwe, nie stil te krijgen kan het wel ff hebben maar geen uur achter mekaar, en dan 2 kids… ik snap het wel…
maar gelukkig dat het nu weer rustig is hahaha

Pippy is geboren 17.07.2009

Hahaha, ja, ik dacht ook een beetje: ‘Yeah! Bij mij zijn ze anders!’ Ik denk inderdaad Mriek dat zijn oksel aan het klotsen waren. Tis een man he en die kunnen meestal maar één ding tegelijk! En dan twee brullende driftkopjes! Max zat bij mij en keek me echt zo aan van: ja, hoezo was ik lastig? Met die grote poppenogen van hem! Ik heb hem eens lekker over zijn dikke voetbalbeentjes geaaid en meneer was weer blij!

Enne…ik heb destijds met Eef ook eens naar papa gebeld omdat ik knettergek werd van haar sirene. Ze was toen twee weken en bleef maar brullen! Kwam rescue-papa ook keurig naar huis! Hij zei dat ook wel nog even: ‘Schat, het is de EERSTE KEER dat ik je bel he? Enne…weet je nog dat JIJ mij toen ook belde?’ Ja schat, ik weet het ja! Het is 1-1! Haha.

Groetjes Rainbow, trotse mama

hahahaha ow ja moet er toch ff ingewreven worden wor

Pippy is geboren 17.07.2009

Hihi, voorlopige eindstand 1-1
Maar wat een hectiek ineens, arme papa…
en stiekem geeft het toch een goed gevoel he als mama alles onder controle heeft…

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

aah arme papa hahaha maar dan jou er wel even aan herineren dat jij ook 1 keer hebt gebeld hahaha komisch maar ja ken het gevoel ook wel hoor dat ik het gewoon echt even niet meer zie zitten als de broers een dag hebben dat ze elkaar echt niet moeten dan denk ik waar ben ik aan begonnen hahaha en heb ook wel eens huilend aan de foon gehangen bij papa dat ik domweg helemaal op was
dus het overkomt de meeste ouders weleens hoor

o enne papa is me weleens achterna gekomen naar de ha omdat de kleine niet te bedaren was omdat mama even weg was hahaha

before you judge me, try hard to love me

Gewijzigd door - mama van 3 jongens op 01 Apr 2011 17:26:19

Ach arme papa. Wel schattig dat hij zei dat dit de 1e keer is dat hij jou gebeld heeft. En wel heel fijn dat alle rust was teruggekeert nadat jij bent thuisgekomen.

Groetjes,
Sandra

Haha, hij had nog eentje te goed Rainbow Bij deze is de rekening dus vereffend.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Haha…die papa!
Goed dat ie niet zei toen jij binnenkwam 1 APRIL
Had ie daar met 2 lachende kindjes op de bank gezeten!

Had vandaag natuurlijk ook gekund!

Gr, Danielle

Arme papa… Lijkt me moeilijk hoor, om je vrouw van haar werk te moeten bellen. Krenkt toch een beetje hun trots!

Mijn man durfde mij niet te bellen op mijn werk, het was mijn 2e werkdag en Luka was toen 13 weken. Hij had nog last van krampjes en ik had Luka om 6.30 uur nog bv gegeven voor ik naar mijn werk ging, en ja… Toen kreeg Luka kramp.
Papa wist niet meer wat hij moest doen en heeft toen mijn moeder gebeld voor advies. Kortom, dat was dus schoonmama to the rescue!

Verder heb ik hem nog nooit gebeld dat ik het niet meer trok, maar hij hoorde het aan mijn stem toen Luka 4 weken was ( ook door de kramp). Zijn leidinggevende heeft mij toen nog gebeld, in opdracht van mijn man ( mijn man dacht dat hij overbezorgd was) om me te ‘feliciteren’ en heeft toen mijn man naar huis gestuurd omdat hij ook hoorde dat het niet helemaal lekker ging.
Was toch wel erg fijn!

Maar goed, 1-1 staat het nu dus bij jullie! Hopen dat het zo blijft…

haha ik moet wel een beetje lachen ook omdat het herkenbaar is. heb het namelijk ook ooit meegemaakt.
weet je nog dat ik naar michael flatley ging met mn ouders en mn broer? en dus daar zou overnachten en rico bij papa bleef?
nou s’ochtends had ik hem aan de telefoon: ja wanneer kom je?
ik zo: nou ook goedemorgen
hij: ja ik wordt helemaal gestoord hiervan, die hond schijt het hele huis onder met diarree, rico die rent er vrolijk doorheen, zit overal aan en krijst en zeurt en jengelt al vanaf 6 uur en ik heb niet eens een kop koffie gedronken.

hahahahha. ja en dan voel ik me toch wel verplicht eerder thuis te komen.
daarna belde hij op: kom maar gewono op afgesproken tijd. het is alweer rustig.
tjonge dat gebeurd ook vaak alleen als papa alleen is he met de kids

maarre was jij meteen naar huis gekomen van je werk? mag je dat gewoon??