De prinsessekamer van Sofie

Is bijna klaar, na een dagje zwoegen hebben we dan zelf de muurschildering gemaakt, behangen hadden we laatst al gedaan natuurlijk maar hier kunnen jullie alle foto’s van vandaag effe bekijken
http://www.ikkeben.nl/showDetail.asp?TypeId=7&NewsId=763
kijk en geniet van ons droomkasteel

Kussies

zooooooooo mooi zeg
als jullie klaar zijn hebben we hier ook nog wel wat te doen dus bij deze ben jullie uitgenodigd om hier ook zo mooi te komen schilderen hoor

groetjes bianca

nou ik kan ook niet tekenen!!! echt niet, we hebben een klein plaatje van een taart!! laten vergroten en dat met een beamer op de muur geprojecteerd en dat met potlood overtrokken en toen ingekleurd, dagje werk met zijn tweeen maar dan heb je ook wat

Kussies

beamer is dat een soort project apparaat???

maar alsi k hetzo lees dan is het simpel
maar laat zoiets toch liever doen denk ik haha

groetjes bianca

ja beamer is erg duur apparaat(lekker geleend) waarmee je beelden en video’s kan projecteren op de muur, als zijnde een grote tv zeg maar. En tja wij wilden het ook laten doen,maar eerder als Mei waren we niet aan de beurt(en tja dat was wel erg kort op de bevalling) en de kosten heb je zo ook laag gehouden want vergis je niet zo’n tekening laten maken door iemand kost je zo rond de 300/400 euro!

Kussies

zo hallo dat is prijzig ja

zie wel als het zo ver is,kaitlyn krijgt in mei juli een nieuwe kamer dus we hebben nog ff de tijd

groetjes bianca

Mooi hoor!

Veronica heeft ook een prinsesse kamer, met verschillende pastelkleurtjes (lekker zoet, wat dus eigenlijk achteraf totaal niet past bij die griet; zij kan beter legergroen hebben geloof ik hahahha), maar ik had ook best zo’n mooie tekening willen hebben hoor! Ach ik heb allemaal wolkjes en een maan met gezicht op dr deur getekend, mét lichtgevende sterren hahahahaha.

Lucas heeft een zee kamer, ook leuk hoor. Maar ja, over een tijdje (ws niet te lange tijd) gaat hij met onze kamer ruilen, dus slapen wij kleiner en dan mag ik dus wéér een kamer voor mijnheer gaan maken. Uiteraard zit ik al heftig te denken, wat ik ga doen. Hij heeft een mooie strandkast, dus daar moet iets mee gebeuren. Wéér een zee kamer?? Mmmmm wie helpt er denken met mij?? Het moet nu natuurlijk wel een jongenskamer gaan worden, niet dat baby achtige gebeuren meer (hahaha dat wordt onze kamer nu hahahha).

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo