"de plaat blijft hangen" :)

Haha!
Daarmee bedoel ik dus dat ene gezegde.

Ik zat me wat af te vragen.
Het valt gewoon ontzettend op dat Stephan zowat ALLES minstens 5x achter elkaar zegt.
Dus: “ikke ga met auto spelen hoor” “Ikke ga met auto spelen hoor” etc. etc.
Enne…“nou gaan we Cheyenne ophalen” (twee seconden later) “nou gaan we Cheyenne ophalen” etc. etc.
Whaaaaaaa!!!
Ik krijg er soms wat van haha!!!
Meestal moet ik er wel om lachen hoor maar SOMS (zucht ).

Hebben jullie kids dat nou ook?
Of valt alleen die van ons zo “in herhaling”?
Hij is dus bijna 3 jaar.

Was zomaar eens benieuwd!
Hij heeft wel een moeder die lekker veel kletst dus wie weet heeft hij het wel daarvan, haha!

Groetjes, mamma van Stephan

die van mij doet het ook wel maar meer als hij iets wilt hebben mama trinken (drinken), mama trinken, mama trinken en mama sloepie (snoepje) sloepie. maar dat is volgens mij niet wat jij bedoeld… die van mij is gewoon ongeduldig. hij blijft net zo lang door gaa tot dat hij heeft wat hij wilt

maureenmaureen

Hoi Maureen,

Nee, het is inderdaad geen doordrammen (hoewel hij dat wel kan hoor ).

Maar hij heeft het gewoon met een heleboel zinnen.
Zo ongeveer met 80% van wat hij zegt ofzo, haha!

nee wat jij bedoeld heeft fabiano (nog) niet. al kan ik me wel voorstellen hoe dat is

maureenmaureen

nee tanja herhaalte niet die vraagt eerst shipie dan ijs en weer snoepie en dan weer wat anders soms wordt ik daar wel een beetje ibil van maar goed dan moet mama even optreden dan gaat het weer goed .

groetjes marielle trotse mama van tanja

Ja, maar volgens mij is elk kind daar wel goed in: vragen om snoep, haha!
Stephan ook hoor. Die wil altijd maar chocola (pfff).
Of het nou chocolademelk is, chocolade hagelslag, chocolade snoep het… maakt niet uit
Natuurlijk krijgt hij dat niet de hele dag

Leuk om te horen dat er nog meer van die peutertjes rondlopen Ik begon al te denken dat Stephan de enige was, haha!
Nee hoor, ik vind het helemaal niet erg. Wel grappig eigenlijk.
Maarre…hier is het minimaal 6 setjes van 5x dezelfde zin per dag

hahah kaitlyn heb het alleen als ik oma aan de foon heb

mag ik oma,mama,mag ik oma,mag ik oma mama mag ik oma hahahaa

meestal na 5x gat de foon ff naar haar

maarja dit is meer ongeduldig zijn he haha

ja bieb ik heb er nu eens op gelet ,maar tanja doet het ook dat herhaal bv iets van een paar dagen terug het is wel grapig dat ze dat doen hihihihihihihihi

groetjes marielle trotse mama van tanja

Ja, Stephan praat ook veel “in zichzelf”.
Het is een echte kletskous

Nou, maf is dat zeg!
Ik wilde een topicje openen over het feit dat Stephan sinds een paar dagen bijna ALLES 20x herhaald, kom ik opeens deze topic tegen!

Haha!
Is van een half jaar geleden.
Toen had hij het dus ook.
Grappig dat je zoiets kan “vergeten” (nu heb ik wel weer zoiets van: ooh jaaaa! haha, geheugen opgefrist)

Maar goed, Stephan zegt momenteel dus ongeveer alles gemiddeld 20 x achter elkaar (als het niet vaker is ).
Mamma, mag ik een toetje? Ja schat, zometeen.
Mamma, mag ik een toetje? Mag ik een toetje mamma? Mamma? Mag ik een toetje? (whaaaaaaaa!!! )
Gestoord wordt je ervan na een hele dag…

Ach, ook nu zal het wel weer een keer overgaan

Gewijzigd door - Bieb op 12 Dec 2004 20:46:23

wees blij dat ie zegt MAG IK EEN TOETJE. Sofie eist er gewoon 1

groetjes Kim, mama van

en

Hahaahahaha!
Jaja, maar dit was dus een voorbeeldje
Hij doet het met zo ongeveer alles.

Bas zegt wanneer wij aan het praten zijn en hij wil wat zeggen “mama mij praten” en dat herhaalt hij net zolang totdat hij de aandacht heeft. En als je dan zegt dat hij even moet wachten, dan krijg je gewoon terug “nee mama, jij wachten, mij praten”.
Hij heeft trouwens een hele aparte benaming voor een een hartje, nl.K3. Komt natuurlijk omdat ze vaak shirtjes met hartjes aanhebben. Maar ja, ik kan duizend keer zeggen dat een hartje een hartje is, hij blijft zeggen, nee, K3.

Groetjes,