Ach wat zijn jullie lief! Dank voor de felicitaties!!!
Het was een feestelijke dag (en dan moet het grote-mensen-feest morgen nog komen!). Vanochtend traktatie op school, vanavond uit eten en als verrassing hadden we een vriendinnetje uitgenodigd, vanmiddag trakteren op ballet. Gistermiddag kinderfeestje!
3 dagen feest hier!
@Mriek, kan me niet herinneren dat ik de namen ooit in mijn onderschrift heb gehad. Mogelijk toen ik hier net woonde op deze site (toen had ik ook een profielfoto van ze) en me daarna realiseerde dat beetje anonimiteit geen kwaad kon.
Ik noem de namen van onze meiden en onze woonplaats niet vanwege die privacy. Dat ik Esther heet, mag iedereen weten, daar kies ik zelf voor, maar de meiden kiezen er niet voor dat ik ze bij naam noem op internet. Als ze ooit niet-anoniem op het internet willen wonen dan kiezen ze daar zelf maar voor. Kunnen ze mij nooit verwijten dat ik hier de meest intieme dingen over ze besproken heb en dat vrienden en vriendinnen op de middelbare school die t.z.t. toevallig vinden en rond gaan sturen op Hyves of Facebook ofzo. ![]()
Maar wel leuke namen he?!
)
Groetekes, Sje
Gewijzigd door - Sje op 09 Sep 2011 21:14:25