De oudste van Sje vandaag 8 jaar is geworden!

Sorry, sorry, sorry, maar ik weet echt de naam niet
Maar zag het in het meld topic van moppiesmama en die mag natuurlijk niet vergeten worden!!

Dus van harte gefeliciteerd met je verjaardag en maak er nog een heeeeeeeele leuke avond van!!!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Gefeliciteerd!!! Fijne avond nog.

Liefs Michelle

Hartelijk gefeliciteerd met je dochter!
Een fijn jaar toegewenst)

Gr, Danielle

Hoera! Van harte gefeliciteerd! Fijne avond nog en hopelijk was het een leuke dag.

@Sje, ik heb via de zoekfunctie een keer een topic gevonden waarin jij ook reageerde (echt al van jaren geleden) en bij je ‘handtekening’ stonden de namen van je kinderen. Dat doe je nu niet meer. Bewust? Want anders moet je misschien inderdaad even weten dat het via de zoekfunctie dus nog wel bovenkomt…

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Lieve Sje en *** (ik weet de naam wel maar noem het maar niet openbaar)
Gefeliciteerd meisie met je verjaardag! heb je een fijne dag gehad en veel cadeau’s???

Van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag!

Groetjes Natasja

Ach wat zijn jullie lief! Dank voor de felicitaties!!!
Het was een feestelijke dag (en dan moet het grote-mensen-feest morgen nog komen!). Vanochtend traktatie op school, vanavond uit eten en als verrassing hadden we een vriendinnetje uitgenodigd, vanmiddag trakteren op ballet. Gistermiddag kinderfeestje!

3 dagen feest hier!

@Mriek, kan me niet herinneren dat ik de namen ooit in mijn onderschrift heb gehad. Mogelijk toen ik hier net woonde op deze site (toen had ik ook een profielfoto van ze) en me daarna realiseerde dat beetje anonimiteit geen kwaad kon.

Ik noem de namen van onze meiden en onze woonplaats niet vanwege die privacy. Dat ik Esther heet, mag iedereen weten, daar kies ik zelf voor, maar de meiden kiezen er niet voor dat ik ze bij naam noem op internet. Als ze ooit niet-anoniem op het internet willen wonen dan kiezen ze daar zelf maar voor. Kunnen ze mij nooit verwijten dat ik hier de meest intieme dingen over ze besproken heb en dat vrienden en vriendinnen op de middelbare school die t.z.t. toevallig vinden en rond gaan sturen op Hyves of Facebook ofzo.

Maar wel leuke namen he?! )

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 09 Sep 2011 21:14:25

@sje: dus het was leuk???
maarre het is wel te zien vul bij zoek maar is je nickname in en scroll is naar berichten van jou uit 2005 of 6,

Ik zie hem nu pas maar ik wil je dochter uiteraard nog van Harte feliciteren met haar 8ste verjaardag en natuurlijk haar zus, jij en meneer Sje ook van harte.

Groetjes,

Michèle

Gezien inderdaad! Dat dateert echt uit de tijd dat ik hier net woonde.

Ja, was leuk gisteren en vandaag. Goed verwend met leuke cadeau’s! Gisteren met het kinderfeestje heb ik ze aan het werk gezet met paspoppen (42 cm hoog), lapjes, strikjes, lintjes, satijnen roosjes. Ze hebben heerlijk getut en gefrut! Een echt meidenfeest!

Groetekes, Sje

wat een leuk idee Sje

Groetjes,

Michèle

Goed onthouden he?!
Die paspoppen komen van de Xenos.

Groetekes, Sje

Heel mooie namen

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

gefeliciteerd!!

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

@ Sje dat vermoeden had ik al

Groetjes,

Michèle