De oudste van Goudvisje jarig is?!

De grote kleine meid van Goudvisje is vandaag jarig!
Van harte gefeliciteerd met je tweede verjaardag! Fijne dag!

Groetekes, Sje

Hartelijk gefeliciteerd grote meid met je verjaardag! Fijne dag vandaag, ook voor papa en mama en kleine zus natuurlijk.
Groetjes Nancy

Van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag!
Geniet er van samen met papa, mama en je zusje!

Liefs, Melanie

Gefeliciteerd en een fijne dag!!

Liefs Michelle

HiepHiepHoera.
Fijne dag vandaag!

Greetz Cora

Gefeliciteerd met jullie peuter! Fijne dag!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Van harte gefeliciteerd!

Groetjes Natasja

Gefeliciteerd!!
Hopelijk hebben jullie een gezellige dag gehad!
Liefs, Anne

Lilypie Fourth Birthday tickers

ooh ik ben een dagje te laat sorryyy!!! maar niet minder gemeend! Van harte gefeliciteerd met de kleine grote meid! ik hoop dat jullie een hele fijne dag hebben gehad!

bi deze van harte gefeliciteerd met de kleine jarige!

Gr, danielle

Te laat… Maar alsnog van harte gefeliciteerd! Hoop dat jullie een feestelijke dag hebben gehad!

Groetjes Anouk

Ik ben een weekendje weggeweest, dus te laat.

Maar alsnog gefeliciteerd en ik hoop dat jullie een leuke dag gehad hebben.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Wat ontzettend lief dat jullie toch nog aan haar hebben gedacht! (Ondanks dat ik even weer wat minder actief ben)
Ze is zoooo verwend! Ze heeft van ons een little tikes glijbaan gekregen (180 cm), een zandbak en een woezel en pip rugtasje. En van de familie hello kitty duplo, 2 dieren voor haar little people dierentuin, een houten rails met trein, een speelkubus en een waterbaan met bootjes van lego.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik er gelukkig niks van merk dat ze nu 2 is. Ze heeft een hele moeilijke periode gehad toen ik echt dacht oh oh de ppt is begonnen… Maar achteraf bleek dat te komen door doorkomende hoektandjes.
Verder is het gewoon zo’n heerlijke meid! We krijgen vaak complimentjes over dat het zo’n netjes en rustig meisje is. Dus ons hoor je echt niet klagen
Ook mag ze aanstaande woensdag voor het eerst naar de psz Helemaal super natuurlijk! Ze gaat 1 ochtend in de week want anders was er geen plek.
We zijn erg benieuwd wat ze er van gaat vinden

Groetjes

ohh wat spannend de PSZ!! dan gaan ze ineens nog meer vooruit en veranderen ze toch weer een beetje. spannend hoor! en wat een leuke cadeaus! klinkt allemaal supergoed meid!

Te laat maar alsnog van harte.

Groetjes Ramona

sorry, veel te laat!!!
maar van harte!wat heerlijk dat ze zo verwend is!

en wat spannend dat ze naar de psz gaat, wel lekker voor jou een ochtendje in de week 1 hand vrij

groetjes!

dat klinkt naar een topverjaardag, alsnog van harte gfeliciteerd!

liefs,
Rinske