De ongeluksdag van Tim

11 november is.

Vorig jaar op 11 november is hij s’avonds heel hard met zijn hoofd tegen de punt van de deur gevallen. Gevolg was een flink ei op zijn voorhoofd met een flinke snee erin die gehecht moest worden.

Vanavond zaten we aan tafel toen de bel ging voor Sint Maarten. Mijn man was nog niet thuis, dus Tim dacht dat het papa was. Dus hij riep meteen heel enthousiast papa en kwam zijn Stokke kinderstoel af. Ik liep voor hem en ineens hoor ik een keiharde knal. Tim lag op de plavuizen. Doordat ik al richting deur liep heb ik niet gezien hoe het gebeurde. Maar hij lag op zijn rug op de grond, dus waarschijnlijk van zijn kinderstoel uitgegleden zo op de grond. Echt keihard krijssen, zo zielig. Na een half uur heel hard huilen is hij op mijn schoot in slaap gevallen. Papa was intussen ook thuisgekomen. Toen hij op mijn schoot in slaap viel hebben we hem dus maar naar boven gebracht en op bed gelegd. Vind het zo rot dat ik het niet gezien heb en dat hij zo’n pijn heeft. Nu ligt hij in zijn bed te slapen. Denk dat ik hem voor de zekerheid vanavond nog maar een keer wakker maak.

11 november is dus in ieder geval zijn dag niet!

Groetjes,
Sandra

Wat sneu zeg, ik kan me dat ei van vorig jaar nog wel herinneren. En dan nu weer! Wel vaag dat hij op je schoot in slaap viel, ik denk dat je er inderdaad verstandig aan doet om hem een paar keer wakker te maken vanavond en vannacht. Wellicht is 'ie op z’n hoofd terecht gekomen.

Arme Tim, dikke knuffel voor hem. Sterkte!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Ach goss.
Ook ik herinner me dat ei nog en nu weer op 11 november.
Zou hem indd een antal keer wakker maken. Weet niet of hij normaal ook wel eens op je schoot in slaap valt?

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Bedankt Mriek en Michelle.

Nee, normaal valt hij nooit op mijn schoot in slaap. Dus ja denk idd toch maar voor de zekerheid wakker maken straks.

Groetjes,
Sandra

ow ziellie, gerum menneke!
inderdaad beter voor de zekerheid ff wakker maken, vooral omdat je het niet hebt gezien, je weet nooit he !

dikke knuffel voor de kleine brokkenpiloot!

Jeetje wat een pech! En dat voor de tweede keer op 11 november! Ik denk idd dat ie op zijn achterhoofd gevallen is en dat je hem idd ff in de gaten moet houden… Sterkte!!

He bah, wat zielig voor Tim!
Hoop dat hij verder nergens last van heeft. En goed dat je hem een paar keer wakker gaat maken.

Lilypie Pregnancy tickers

Hoe is het met Tim?

Groetjes,
M

Vervelend zeg!!
Gelukkig is het pas over een jaar weer 11 november

Hoe is het nu met Tim?
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

och arme ziel! heeft ie geen bult of iets dergelijks?
dat jij dat kon onthouden dat die bult toen op 11 november was mijn geheugen is in zoverre “redelijk” dat ik weet dat rico “ergens” in de “zomer” een bloedknie had opgelopen omdat hij heel trots was dat hij zijn papier in de buitenprullenbak gooide, en trots kwam aanlopen.
ik weet niet eens meer welke knie zo aan het bloeden was
Ik hoop dat Tim geen pijn meer heeft nu!

Ach arm ventje … Hopelijk heeft hij wel goed geslapen en houdt hij er verder niks aan over.

Geef hem een dikke knuffel van Levi en Jurian en hun mama!

Bedankt voor jullie lieve reacties.

Gelukkig heeft hij vannacht heerlijk geslapen. We hebben hem 2 keer wakker gemaakt. Hij was uiteraard heel slaperig, maar keek goed uit zijn ogen. Wel heeft hij vanmorgen een paar keer naar zijn onderrug gewezen en riep dan Tim pijn. Maar hij maakt verder gewoon een levendige en vrolijke indruk. Denk dus meer wat kneuzingen aan zijn rug waar hij nu nog last van heeft. We houden dus maar even een rustig dagje vandaag.

@Inge, ik weet niet of jullie het kennen. Maar hier is het Sint Maarten met 11 november. Dus allemaal kindjes aan de deur om te zingen en dan krijgen ze snoep. Dat is dan ook de reden dat ik het zo goed onthouden heb. Als het op een andere datum had gebeurd, had ik het ook niet zo goed onthouden hihi.

Groetjes,
Sandra

haha, oke op die manier
ja wel ooit van gehoord maar hier doen ze het volgens mij niet.
hier deden ze dit jaar wel ivm halloween snoepjes vragen aan de deur.
ik weet niet of dat hetzelfde is. normaal heb ik zelfs halloween hier niet meegemaakt

Gelukkig dat het goed gaat

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Ik lees dit nu pas Sandra. Wat zielig dat Tim weer was gevallen op 11 november! Dat is duidelijk zijn dag niet inderdaad. Hopelijk is 11-11-11 wél een mooie dag voor hem!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie First Birthday tickers

Dank je Rainbow, ik hoop het ook voor hem.

Groetjes,
Sandra