De laatste weken was het bij ons een beetje een ‘gedoe’ met Max. Hij was ontevreden en huilde veel. En nu vind ik dat ik ook even moet schrijven over Mijn Nieuwe Max! Hij is heeeel ‘chill’ op dit moment! Hij slaapt langer door 's ochtends, tot een uur of 7 of soms nog wel langer en houdt het wakker zijn ook beter vol. Hij lacht heel veel, staat vrolijk op en tijgert de hele dag volop door de kamer. In de wagen is hij ook heel tevreden. We waren vandaag op de kermis hier en hij zat heel stoer in de wagen rond te kijken (met zijn handje losjes op de rand), zo van: zijn er hier nog chicks? Toen er een soort van Nederlands liedje werd gedraaid, tapte hij zelfs mee met zijn handje op de rand van de wagen! Hij speelt echt veel nu en probeert van alles uit. Het is opeens een heel ander kereltje!
Zijn helm hebben we, na een second opinion te hebben gehad, definitief aan de wilgen gehangen. Het lukte niet meer en hij werd er helemaal gek van. Hij ging al huilen als ik met de helm aan kwam lopen, zielig he? De helm zat gewoon niet meer, hij wilde hem ook steeds zelf afdoen. Misschien kwam het ook wel door de helm dat hij zo slecht in zijn velletje zat? Geen idee. Hoe dan ook: this is the real Max en die is cooolll! Hopelijk houdt hij dit lekkere velletje lang aan!
Groetjes Rainbow, trotse mama