De nieuwe Max!

De laatste weken was het bij ons een beetje een ‘gedoe’ met Max. Hij was ontevreden en huilde veel. En nu vind ik dat ik ook even moet schrijven over Mijn Nieuwe Max! Hij is heeeel ‘chill’ op dit moment! Hij slaapt langer door 's ochtends, tot een uur of 7 of soms nog wel langer en houdt het wakker zijn ook beter vol. Hij lacht heel veel, staat vrolijk op en tijgert de hele dag volop door de kamer. In de wagen is hij ook heel tevreden. We waren vandaag op de kermis hier en hij zat heel stoer in de wagen rond te kijken (met zijn handje losjes op de rand), zo van: zijn er hier nog chicks? Toen er een soort van Nederlands liedje werd gedraaid, tapte hij zelfs mee met zijn handje op de rand van de wagen! Hij speelt echt veel nu en probeert van alles uit. Het is opeens een heel ander kereltje!

Zijn helm hebben we, na een second opinion te hebben gehad, definitief aan de wilgen gehangen. Het lukte niet meer en hij werd er helemaal gek van. Hij ging al huilen als ik met de helm aan kwam lopen, zielig he? De helm zat gewoon niet meer, hij wilde hem ook steeds zelf afdoen. Misschien kwam het ook wel door de helm dat hij zo slecht in zijn velletje zat? Geen idee. Hoe dan ook: this is the real Max en die is cooolll! Hopelijk houdt hij dit lekkere velletje lang aan!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Oh wat fijn zeg dat-ie nu zo goed in z’n velletje zit! Lekker van genieten, je hebt het verdiend!

Groetekes, Sje

Fijn hoor, wat kun je dan genieten van je kinderen hè!

Ik zei vandaag nog tegen mijn vriend (de meisjes waren heerlijk aan het spelen) Love my life!!!

Is het leuk Park Hilaria? Ik denk dat ik maandag even met de meisjes en mijn broer ga (hij woont in E’hoven)

Groetjes mama Jade

Ja, heerlijk dat hij nu zo is! Ik vond het ook heerlijk om zo met z’n vieren over de kermis te lopen. We vonden het alle vier gezellig. Soms was Max aan het morren, maar deze keer vond hij het ook helemaal leuk. Hij is echt veranderd. Ik vind hem ook veel meer een dreumesje worden nu, hij is al zo groot en echt een wezenlijk kind. Heerlijk. Geef mij maar een dreumes en een peuter dan een baby. Ik vind baby’s superlief, maar heb toch liever meer contact met de kindjes, dus dat je echt met ze kunt spelen enzo. Reden voor ons om het ook bij twee te houden. We vinden het goed zo.

Park Hillaria is leuk. Niet té groot en gewoon genoeg ruimte om te lopen. Er staan weer een paar doodeng dingen, zoals een soort hijskraan met twee karretjes eraan, een mega-zweefmolen-achtig iets. Brrr. Ik hou het bij wat oliebollen haha. Kan het je aanraden hoor mama Jade!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Dat klinkt super, wat ontzettend fijn dat hij zich zo goed voelt en jullie daardoor ook zo lekker van hem kunnen genieten. Het is jullie gegund!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Ben echt blij voor jullie dat Max nu zo veel beter in zijn velletje zit. Ja dat is dan idd genieten. En het zou natuurlijk heel goed kunnen dat het door zij helm kwam. Je moet er zelf ook niet aan denken zo n ding continue op te hebben. Maar goed het is natuurlijk voor zijn eigen bestwil geweest, dus heel goed dat jullie het gedaan hebben. Maar nu is het gewoon fijn dat hij af is en ik hoop dat jullie nu veel meer van Max kunnen genieten. Dat deden jullie natuurlijk al, maar het is toch fijn dat hij nu veel vrolijker is.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Ik lees hetnu pas maar wat ben ik blij om te lezen!

Heerlijk dat hij lekkerder in z’n velletje zit, wat een verschil maakt dat hè?

Geniet heerlijk met z’n viertjes van elkaar…

Groetjes van Sascha en Senne

Lilypie Third Birthday tickers