De nacht en het potje;)


#1

Nou ik ben echt wel trots hoor maar moest toch wel erg hard lachen vanochtend.
ik werd om half 5 wakker en toen zag ik dat zijn lamp aan stond. dus ik met mn slaaphoofd naar binnen werd ie even wakker, ingestopt, kus gegeven en lamp uit gedaan en weer verder gaan slapen. daarna toen we opstonden lag ie wat te schreeuwen op zn kamer, maar zn lamp stond nog uit. dus wij erheen lag hij nog netjes ingestopt onder de dekens, hij is er dus niet uitgeweest (anders zie je wel at het los is getrokken…die dekens) zat er een plasje in zn potje. ik denk wow! pamper uit gedaan haha (overigens niet weer aangedaan!) zn bed was dus droog. ik denk dat hij halverwege de nacht dus zelf is gaan plassen, daar ben ik al heeeel trots op.
nu het grappige van het verhaal. had ie geprobeerd zn pyjama broek zelf weer aan te trekken. zaten er dus 2 benen in 1 pijp. hihi! daarom kon ie zn bed dus niet uit.
zo lag hij dus als een rupsje ingepakt onder zn dekens.
hij had geen onderbroek aan (althans dat dacht ik) dus ik alles afzoeken naar dat ding. pakte maar een schone uiteindelijk, wil ik hem die aandoen. bleek dus dat hij ook met 2 benen door 1 gat was gegaan van zn boxershort. had hij die zo hoog opgehesen (als een rok zeg maar) en die zat dus tot zn buik (halverwege) vandaar dat ik dat ding niet kon vinden.
haha vond het zo scheetig! hij probeerde het zo goed!


#2

Haha, goed gedaan! En nu dat aankleden nog een beetje onder de knie krijgen, dan is het helemaal een topper

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#3

Ha ha arme jongen!


#4

hahha, ja we zijn er wel mee bezig en dan lukt het hem 9 van de 10 keer helemaal goed. maar ik denk dat het mis ging omdat hij half lag te slapen vanacht

ennuh ja haha het zag er ook wel erg sneu uit! moest gelijk aan de inbaker periode denken


#5

Mooi verhaal .
Hopelijk blijft het goed gaan en kan hij zich zelf ook 's nachts goed aan kleden.


#6

haha vanacht niet uitgekleed. maar vanochtend heeeel vroeg: mama moet plasse!! dus ik erheen was zn pamper droog ook goed natuurlijk!


#7

Wat super dat hij zelf s’nachts geplast heeft.

Hihi wel grappig hoe hij in zijn bedje lag. Ach het gaat erom dat hij het zelf netjes op het potje gedaan heeft. Goed aankleden komt vanzelf wel.

Groetjes,
Sandra


#8

haha ja dat is waar, als ie wakker is maakt ie nog wel is foutjes met aankleden hoor maar s’nachts ja wat verwacht je dan is ie slaapdronken