De muren op me af komen

ik word zo langzamerhand echt gek zit al 10 jaar thuis en wil weer aan het werk!!
iets voor mezelf doen buitenshuis, solliciteren doe ik genoeg maar krijg weinig tot geen reactie´s.
maandag nog een gesprek gehad wat hartstikke goed ging en de vrouw ook positief leek te zijn maar daarna niks meer gehoord.
en met dit weer kun je ook niet erg veel kanten op aangezien wij alles met de fiets doen en je zo van je fiets word geblazen.
heb mijn man maar op pad gestuurd om verf te halen kan ik weer wat gaan schilderen, en nog erger vanaf volgende week gaat hij partime buitenshuis werken dat word ook wennen omdat hij al zo lang thuis werkt!!!
het vervelende is gewoon dat ik veel minder nodig ben omdat de kids steeds groter worden en dus ook steeds meer zelfstandiger.

als de wind nou maar zou gaan liggen dan kan ik er teminste nog op uit trekken maar helaas …

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag

Wat vervelend meid! Ik hoop dat je snel een leuke baan vindt! Het si natuurlijk een moeilijke tijd om weer aan de slag te gaan momenteel. Blijven solliciteren zou ik zeggen. Tot die tijd kun je natuurlijk ook vrijwilligerswerk gaan doen. Niet onderschatten hoe belangrijk dat is. Je kunt mensen helpen en voor jezelf is het ook bevredigend. Iedere gemeente heft wel een vrijwilligerscentrale geloof ik. Is het informeren waard hoor!

En een lekkere wandeling in de wind kun je ook enorm van opknappen!

liefs

Oh ik ken het gevoel en ik heb ooit maar 6 maanden thuis gezeten en ik werd al gek.

Ik hoop dat je toch nog wat hoord van die vrouw. Enne ik heb nog wat kamers die geschilderd moeten worden

Groetjes,

Michèle

Ik zit al 19 jaar thuis en soms komen de muren ook wle op me af, maar zoek hobby’s zolang je nog geen werk hebt. Ik kom vaak nog tijd te kort. Scheelt wel dat Dylano nog veel tijd op eist natuurlijk want kom nu juist aan veel hobby’s niet toe. Ik beschilder vazen ed, ik haak, lees en nog veel meer

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

hoi meiden

als ik zou gaan werken kan ik een subsidie van de gemeente krijgen waardoor ik niks aan het kdv hoef te betalen dat krijg ik niet als ik vrijwilligers werk zou gaan doen dus die mogelijkheid valt helaas af.

een hond tja die zou ik deze zomer krijgen maar aangezien we besloten hebben om onze laatste opvangkitten zelf te houden gaat dat dus weer niet door.

we gaan regelmatig fietsen maar de laatste week staat er zon harde wind dat de oudste echt niet op de fiets mag stappen van mij

en ook zwemmen word lastig helaas omdat de jongste van 2,5 momenteel weer in de fase zit dat hij niks te maken wil hebben met water ook douchen wilt hij niet meer hoewel die natuurlijk gewoon moet.

ik doe wel veel in huis maar dat is toch maar weer iets tijdelijk ik bedoel heb vandaag heel het huis gepoetst en de slaapkamer geschilderd maar het is echt gewoon dat het tijd word om iets buitenhuis te gaan doen en dat houd dus is aan het werk gaan , ik hoop dus dat ik snel ergens een positieve reactie vandaan krijg maar zoals mij vandaag is gezegd door een werkbemiddelaarster ben ik te oud om snel ergens aangenomen te worden, ik ben 27!!! pfffff

Waarom ga je geen opleiding doen als je er nog zin in hebt…?
Je krijgt inkomen:

Je moet studiefinanciering voor je 30ste verjaardag aanvragen en er dan ook recht op hebben. Je studiefinanciering loopt na je 30ste gewoon door, als je aan alle voorwaarden blijft voldoen. Zet je je studiefinanciering stop na je 30ste? Dan kun je niet meer opnieuw aanvragen.

en als je kinderen hebt, heb je ook recht op eenouder of partnertoeslag.

plus dat je recht hebt op kinderopvangtoeslag, je moet wel een klein deel zelf betalen, maar die valt te verwaarlozen.

Als je 21 bent geweest en je voldoet niet aan de vooropleidingen voor universiteit of hbo kan je soms ook toegelaten worden met een toelatingstest ^^

je bent van huis, je bent bezig, plus dat het je kansen vergroot op de arbeidsmarkt. Heb je meer kans op werk, ipv dat alle ‘jongeren’ de baantjes voor je neus in pikken ^^

misschien kun je er iets mee

Groetjes,

Lilypie Premature Baby tickers

he jaantje daar ga ik eens serieus over na denken zou nu zo 1 2 3 niet weten wat ik zou kunnen gaan studeren maar ga eens even uitzoeken hoe dat precies gaat met studiefinanciering.