Ik moet eerlijk zeggen dat ik al die tijd al vind dat die mensen zo koel en onbewogen overkomen. Nou kun je natuurlijk ook in een soort verdoving zitten en dat het allemaal niet tot je doordringt, maar ik zou het bij een persconferentie niet droog kunnen houden als ik de laatste kleertjes die ze voordat ze verdween droeg aan de pers liet zien. Ik weet echt niet wat ik ervan moet denken, maar ik vind het eerlijk gezegd niet helemaal een verrassing dat ze verdacht worden. Heb er altijd al een onderbuikgevoel over.
Ook inderdaad de manier waarop in de media de aandacht wordt gezocht. Alsof ze dat als een soort masker gebruiken om de aandacht af te leiden en de indruk te wekken dat ze heel verdrietig zijn. Elke dag worden er tig kinderen vermist en hier wordt zo’n mediacircus van gemaakt dat het bijna opvalt dat er iets niet klopt.
Ik moet ook steeds denken aan dat verhaal ooit in Australië van een baby die door een dingo uit de tent zou zijn gehaald terwijl de ouders even verderop zaten. Dat is ook altijd een wazig verhaal gebleven en alles wees erop dat de ouders er iets mee te maken hadden.
Gisteren werd bekend dat er bloed van Maddy gevonden is in de auto die de ouders 25 dagen na de verdwijning gehuurd hebben. Dat kan toch geen toeval zijn?
Ik hoop dat we/ze ongelijk hebben en dat de ouders er inderdaad niks mee te maken hebben want geloof maar dat ze hoe dan ook door een hel gaan.
Groetekes, Sje