De moeder van Maddy verdacht wordt

Ik wil er helemaal niet mee bezig zijn maar het gezicht van dat meisje blijft maar in mijn hoofd spoken. Ze ziet er zo lief uit, om op te vreten gewoon. En dan hoor je dat ze vermist wordt. Dat notabene haar eigen moeder ervan verdacht wordt iets met de zaak te maken te hebben. Dat er bloedsporen gevonden zijn en Maddy misschien wel niet meer leeft…

Dat raakt me echt tot in het diepst van mijn ziel. Misschien hebben die ouders niets gedaan… misschien wel… Feit blijft dat er een meisje van vier al maanden vermist wordt. Ik vind het verschrikkelijk.

Ja, ik vind het ook verschrikkelijk
Maar ik heb vanaf het begin gedacht dat de ouders er iets mee te maken hadden.
'K weet niet, gewoon de manier waarop ze aandacht zoeken…zo extreem…zo “nep” qua emoties.
Het ligt er zo dik bovenop…
Weet het ff niet beter uit te leggen, 't is gewoon een gevoel.
Nu lijkt het nog werkelijkheid te worden ook.
Snap er geen bal van, echt niet.
Want 25 dagen na de verdwijning van Maddy zijn hààr bloedsporen gevonden in de huurauto van haar ouders!
Er vanuit gaande dat ze dood is (waar ik echt bang voor ben) zou het betekenen dat ze dus niet direct gedood is…
Pfff, ik hoop dat er gauw heel veel duidelijkheid komt.

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

De uit slag van het bloedonderzoek is er nog niet er is bloed gevonden maar ze weten nog niet of het van het meisje is.

dat ze verdacht zijn komt ook omdat ze daar anders niet verhoord mogen worden. zo is daar de wet schijnt.

Ik weet het echt niet en durf er ook nog geen mening over te hebben, gewoon weg omdat ik me het niet voor kan stellen maar ja er zijn wel meer gekken op deze aard…

Tries

Misschien hebben die ouders helemaal niets met die verdwijning te maken.
Dan zijn ze en hun dochtertje kwijt en worden ze ook nog eens vals beschuldigd.
Dubbelop verdriet. Wat een nachtmerrie zeg voor deze ouders.

Heb ook een verhaal gelezen dat ze haar een overdosis slaapmiddel hebben gegeven, die ouders zijn beide arts geloof ik…

Zou wel een hele aparte manier zijn om je kind stil te krijgen…

Tuurlijk af en toe heb je zoveel herrie om je heen dat je verlangt naar rust.
Ik ben het ook weleens even zat. Ik denk dat alle ouders het weleens even zat zijn.
Maar iedere keer weer blijkt dat niet iedereen over evenveel zelfbeheersing beschikt.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik al die tijd al vind dat die mensen zo koel en onbewogen overkomen. Nou kun je natuurlijk ook in een soort verdoving zitten en dat het allemaal niet tot je doordringt, maar ik zou het bij een persconferentie niet droog kunnen houden als ik de laatste kleertjes die ze voordat ze verdween droeg aan de pers liet zien. Ik weet echt niet wat ik ervan moet denken, maar ik vind het eerlijk gezegd niet helemaal een verrassing dat ze verdacht worden. Heb er altijd al een onderbuikgevoel over.

Ook inderdaad de manier waarop in de media de aandacht wordt gezocht. Alsof ze dat als een soort masker gebruiken om de aandacht af te leiden en de indruk te wekken dat ze heel verdrietig zijn. Elke dag worden er tig kinderen vermist en hier wordt zo’n mediacircus van gemaakt dat het bijna opvalt dat er iets niet klopt.

Ik moet ook steeds denken aan dat verhaal ooit in Australië van een baby die door een dingo uit de tent zou zijn gehaald terwijl de ouders even verderop zaten. Dat is ook altijd een wazig verhaal gebleven en alles wees erop dat de ouders er iets mee te maken hadden.

Gisteren werd bekend dat er bloed van Maddy gevonden is in de auto die de ouders 25 dagen na de verdwijning gehuurd hebben. Dat kan toch geen toeval zijn?

Ik hoop dat we/ze ongelijk hebben en dat de ouders er inderdaad niks mee te maken hebben want geloof maar dat ze hoe dan ook door een hel gaan.

Groetekes, Sje

quote:
geloof maar dat ze hoe dan ook door een hel gaan.
Ja dat denk ik ook wel. Het is niet eens mijn kindje maar mij houdt het al zo enorm bezig, laat staan die ouders. Misschien in een verstandsverduistering verkeerd gehandeld ? En dan later tot hun bezinning gekomen.... Tja, je weet het niet he.

ja vreselijk dat verhaal!!!
Ik had bij het begin van haar vermissing al mijn twijfels.
vondt het zo’n vreemd en raar verhaal.
En nu met die bloedsporen weer bah.
ik hoop 1 ding en dat is dat er gauw een eind komt aan deze misterie!!!

Het is niet eens ons kind en toch ben je er erg mee bezig he miranda?

Inderdaad hoe het ook gebeurt is die ouders gaan door een hel.
Wel een raar iedee dat er van deze mensen op de aardbodem leven!!!
En toch blijf ik hopen op het beste voor het meisje!!!

groetjes Gytha

Al hebben ze er niets mee te maken, dan nog vind ik het al rare mensen dat ze zo ver van hun kindje vandaan gaan zitten eten en bij haar de deur open laten terwijl ze gewoon op de begane grond ligt en iedere passant erin kan?!
Ze hadden toch ook nog een baby bij is het niet?

Groetjes,
Inge

Ze hadden nog een tweeling van 2 jaar bij zich geloof ik.

Groetekes, Sje

Ja dat klopt.