@Bakmama Vind ik prima. Het verhaal van jouw eerste bevalling klinkt me bekend in de oren. Bij mij duurde het 26 uur, ben na 21 uur zware rugweeen naar het ziekenhuis gestuurd omdat ik toen geen weeen meer had en de ontsluiting niet vorderde. Toen moest ik aan het infuus wat helemaal geen pretje was, doe mij dan maar liever rugweeeen Na 1,5 uur persen was Rens er nog niet en kwam de gyneacoloog erbij met de vacuumpomp, gelukkig de moderne veel kleinere versie waarvoor je niet geknipt hoeft te worden. Die kwam erachter dat rens net een klein beetje scheef lag waardoor hij er niet uitkon. Dat probeerde ik de verloskundige al 1,5 uur duidelijk te maken want ik voelde dat het niet lukte. Maar dat mens luisterde niet en zei dat ik me niet moest aanstellen en beter m’n best moest doen. Woest was ik op haar. Hoop niet dat als ik nu weer naar het ziekenhuis zou moeten haar daar weer te treffen. Was wel blij dat het met die vacuumpomp lukte. De gyneacoloog gaf aan dat hij het een keer ging proberen en dat het anders een spoedkeizersnede zou worden. Gelukkig was dat niet nodig.
Was geen leuke bevalling maar ben ook nit bang dat het nu weer zo gaat. en als het nu weer zo zou gaan weet ik ook dat ik de vorige keer snel weer op de been was.
groetjes ramona