De meldplicht van ramona

De wasmachine is gelukkig weer gemaakt. Er was een slang van z’n plek geschoten en tussen de trommel terechtgekomen. Was met een kwartiertje weer gefixt gelukkig. inmiddels zit de derde was er in en hij doet het weer prima.
voor de rest geen nieuws nog.
Ga zo ff lekker slapen want ik heb gister echt teveel gedaan en val om van de slaap.

groetjes Ramona

Succes en sterkte!!

M.

Spannend hoor!! Ben je een beetje opgeknapt van het rusten en vannacht beter geslapen??

liefs Shirley

Nog steeds geen nieuws. Vannacht op zich wel goed geslapen maar ik ben nog steeds erg moe.
Vandaag ben ik weer op controle geweest en dat was allemaal goed. De huisarts deed er wel lang over om te voelen hoe het kleintje lag. Blijkbaar is het een kleine acrobaat want het lag nogal in een vreemde houding en was weer helemaal gedraaid. Het hoofdje ligt wel naar beneden. De huisarts verwacht wel dat het niet zo’n grote baby is zo’n 6 a 7 pond.

Groetjes Ramona

Wat fijn dat de wasmachine het in ieder geval weer doet en ook lekker dat de controles weer goed waren.

Sterkte nog even!

Groetjes,
Sandra

Hihi een acrobaatje Fijn dat alles goed was en nog maar even genieten van de bewegingen in je buik

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Nog steeds geen babynieuws hier. Ben vandaag naar de fysio geweest en heb een heerlijke massage gehad. Qua voorweeen is het op het moment rustig al heb ik wel het idee dat er steeds meer druk op m’n onderkant staat.
Vanavond lekker bloemkool eten, heb weleens gehoord dat dat de boel op kan wekken. Van mij mag het. Ik ben zo nieuwsgierig naar de kleine, wil nu toch wel heel graag weten of we een zoon of een dochter krijgen.
Merk nu wel aan mezelf dat ik erg onrustig begin te worden. Had ik ook toen ik moest bevallen van Rens. Toen de bevalling zich eenmaal aandiende was dat wel weer over gelukkig. En de nestdrang heeft in volle hevigheid toegeslagen, kan echt geen troep of viezigheid meer zien. Lekker handig met een peuter die de halve zandbak mee naar binnen neemt.

groetjes Ramona

Hopelijk was de bloemkool lekker. Ik heb zelf nog nooit gehoord dat bloemkool de bevaling bevorderd. Als dit nu wel het geval is geef het dan even door dan heb ik weer een goed verkoop agrument om heerlijke bloemkool te verkopen .

Succes de komende dagen en ook met je nesteldrang. misschien ook maar een zandbak binnen zetten zodat Rens het zand naar buiten kan brengen .

Haha Dat is een goeie van die zandbak. En van die bloemkool we zullen zien, heb geen idee of het echt waar is.

groetjes ramona

Heel veel sterkte met de laatste loodjes ramona, zo te horen met de voorweeen kan het niet lang meer duren.

Gr Patries

Nou die bloemkool…
Bij Jasper begonnen ruim 7 weken te vroeg de weeen, ik was s’nachts al flink in de weer met buikkrampen (wist ik veel wat weeen waren!) en ik gaf echt de schuld aan de bloemkool die ik die avond gegeten had!!!
Hmm bij een tweede voor mij tot de 40ste week geen bloemkool dus

Succes meid!

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Haha En heeft de bloemkool geholpen?

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Helaas nog niets veranderd hier. Wel veel voorweeen maar dat zegt niet zoveel.
Afwachten dus.

groetjes Ramona

Jammer dat er nog weinig verandering is.

Succes maar weer en we wachten het af.

Groetjes,
Sandra

Ik gok op 6 mei! We wachten geduldig af meis!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Nee geen 6 mei alsjeblieft dan is mijn zwager namelijk jarig. Vandaag vind ik ook niet zo handig ivm dodenherdenking maar ja als het zover is kun je het ook niet terugstoppen. Ik hoop morgen. Maar er zijn er al meer die op 6 mei gokken.

We zullen zien.
groetjes Ramona

We kunnen er wel een poule van maken zeg. Hoop dat je geen gelijk krijgt bakmama. Met Rens was ik 3 dagen overtijd. Maar dat kwam ook mede door de lange bevalling. De dag na mijn uitgerekende datum begonnen toen de weeen.
Overigens begin ik nu wel steeds meer het gevoel te krijgen dat die kleine er zo uitvalt.

groetjes Ramona

5 mei is wel symbolisch: bevrijdingsdag.
Bevrijd van de dikke buik!

Groetekes, Sje

En je weet het he Ramona, een tweede kán er ook zo uitvallen. Kijk maar naar mij en Max! Als ik het zo lees, duurt het denk ik niet tot de 13e hoor. Dan maar morgen, of de 7e. Hahaha. Maar je kleintje bepaalt wanneer het eruit wil he, dus dat wacht misschien wel tot het zonnetje weer gaat schijnen! Lees: dit weekend. Ook symbolisch: moederdag de 8e! Ik hou het op de 6e…

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

@Sje idd lekker symbolisch bevrijdingsdag.
@rainbow dat verhaal van jou kan ik me goed herinneren zeg. wat een schrik. Van mij mag de bevalling nu wel iets vlotter gaan als de vorige keer maar zo snel hoeft nu ok weer niet. Zat van de week nog tegen mijn man te grappen dat hij wel moest zorgen dat hij 2 kadootjes heeft voor moederdag. Heb zelf het idee dat de kleine er dan al wel is.
Overigens hier in de straat word ik ook goed in de gaten gehouden. Een buurvrouw kijkt elke ochtend als eerste of de vlaggen al buiten hangen. De andere buurvrouw dacht dat ik al bevallen was. Ze had me nog niet buiten gezien terwijl Rens eigenlijk altijd buiten speelt met dit weer. maar ik ben vandaag een beetje lui en we lopen hier nog steeds in onze pyama’s. Ook zag ze veel lakens aan de waslijn hangen, maar dat zijn kluslakens van mijn man die een beetje vochtig geworden waren en dus even gewassen moesten worden.
Lijkt wel of dat de buren zenuwachtiger zijn als ik. De buurvrouw slaapt er zelfs slecht van. Nou zijn de huizen hier noga gehorig dus als ik 's nachts aan het spoken ben(gebeurd nogal vaak want ik kan echt niet slapen) dan hoort ze mij lopen.
maar nogmaals 5 mei is een mooie datum.

groetjes Ramona