OH spannend liske…
Heeeel veeeeel suk6 en sterkte, doe je best.
Gr Patries
succes lieverd!! ik ga hier als een bezetene duimen! dus nu mag ik bijna zeggen: PERS DAT KIND ERUIT!
topwijfie zet hem op!!!
oh meid ik hoop echt zo voor je dat het nu snel doorzet.
veel succes en hoop echt voor je dat je dit weekend nog je kleine meisje in je armen kan houden!
liefs,
Rinske
Megaspannend! En hoezo heeft ze ‘per ongeluk’ je vliezen gebroken? Dacht ze gewoon van: dat doen we, want dan zet het door? Of was het gewoon een aanzetje? In het geval van gebroken vliezen, hoef je nog maar 48 uur maximaal toch? Het is wel prachtig weer om geboren te worden he, dus misschien heb je een zon-meisje en komt ze lekker op een zonnige zondag! Succes weerrrrrr!
Groetjes Rainbow, trotse mama
per ongeluk je vliezen gebroken? hahaha hoe heeft ze dat gedaan??
Ik hoop voor je dat je meissie vandaag lekker geboren word, het is prachtig weer…
Liefs, Melanie
Ohh uuhhh SUCCES MEID!!!
Wij gaan zo weg, dus ik hoop als we vanavond terug zijn, dat je meisje geboren is…
zal af en toe even via de mobiel checken
Liefs, Melanie
Ooooh Liske, wat maak je het spannend!!!
Succes! Zeker weten dat je je meissie nu snel in je armen hebt!
Bedankt meiden! Kan niet slapen heb om de 7,5 minuut een flinke wee. Dus lig nu nog maar even op bed met de iPod. Warrige berichtjes of dubbele, komt omdat ik zo handig ben met dit ding! Schoonmoeder is er nu voor Noor dus ga maar is naar beneden…
Liefs!
Oh dus het gaat nu dan toch gebeuren. Spannend hoor. Heel veel succes.
groetjes Ramona
Dat per oneluk breken oet je later nog maar eens uitleggen, maar voor nu heel veel succes en sterkte meid. Dat ze nu maar snel mag komen.
Groetjes,
Michèle
Nu gaat het echt niet lang meer duren
Succes!! Kleine meid kom maar gauw!!
Liefs Shirley
Nu al bevallen zijn is wel een beetje vlug denk ik? Hoop iig voor haar dat ze nu echt bezig is en vandaag d’r meissie in d’r handen heeft.
groetjes Ramona
Het is zeker mogelijk… daar zijn sowieso Rainbow en ik een voorbeeld van…
1uur en 17min intotaal over de hele bevalling gedaan.
Liefs, Melanie
dat is waar idd. Hoop wel voor haar dat het een beetje vlot gaat. Bij Rens was ik 26 uur bezig, mag van mij ook wel een beetje korter. Maar als het heel snel gaat heb je toch meer kans op uitscheuren? Lijkt me ook niet echt fijn.
groetjes Ramona