De meldplicht van Liske

Oooooh… sorry dames! nog geen baby, had een baaldag en eigenlijk niet gedacht aan me melden. Hoop snel leuk nieuws te hebben…

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Baaldag in de zin dat je baalt dat die kleine er nog niet is? Sterkte nog meis!

Groetjes,
M

Idd sterkte. Enne hoop dat de baaldag een voorteken is. Had ik tenminste met Rens ook en toen begon het’s nachts.

groetjes ramona

Jee, ik ben een paar dagen niet geweest dus ik dacht dat de kleine er wel zou zijn.

Snap wel dat je baalt… hoop dat de kleine muppet nu snel komt!

Groetjes van Sascha en Senne

Pom, pom, pom…we wachten gewoon met je mee Liske! Had je vandaag zo’n dag waarop je nergens zin in had? Geen puf? Dat had ik 29-09-10 ook en toen…beviel ik van Max!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Pom, pom, pom…we wachten gewoon met je mee Liske! Had je vandaag zo’n dag waarop je nergens zin in had? Geen puf? Dat had ik 29-09-10 ook en toen…beviel ik van Max!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lieve Liske, sorry ik heb gisteren niet meer gereageerd ik zit met een zieke, nu kan ik wel even snel reageren en wilde graag weten hoe het nu met je gaat?
denk aan je hoor!

Heey meid, wat vervelend dat je gister een baaldag had. Maar kan me er wel wat bij voorstellen. Hoe gaat het nu met je? Al ietsje vrolijker? Ik hoop echt zo voor je dat je meisje zich vandaag meld!! Ik ga nog harder duimen dan ik al deed!!
Sterkte meid, de laatste loodjes zijn het zwaarst he… Heel veel succes met geduld hebben nog even

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Hier duim ik ook heel hard mee.
Beetje goede nacht gehad?

groetjes Ramona

Dag dames!

Ja, de baaldag had wel te maken met het overtijd lopen. En de slechte nachten die ermee gepaard gaan. Op een gegeven moment ben je de spanning zat, de 4 valse starten die ik onderhand heb gehad (zit er nu middenin een) en even geen zin meer om het over de naderende bevalling te hebben. Alle zogenaamde voortekenen hebben zich al voorgedaan, maar de bevalling zet gewoon niet door. Kan me er nu weer wat beter mee verzoenen… Die dagen als gister zitten er gewoon tussen. Tis voornamelijk mentaal en emotioneel dan zwaar, want fysiek op de krampen en het maagzuur na weinig klachten.

Dus zoals al eerder gezegd: Mijn dames hebben niet zo’n haast om uit mn buik te komen, zo werkt het bij mij nou eenmaal. We wachten rustig verder af en stiekem blijf ik hopen… misschien zet deze krampsessie echt door…?

Liefs!

Ik hoop het voor je!! Ik duim met je mee!!!

Dan is Sandra trouwens wel te vroeg bevallen? Vandaar dat er geen topic over is?

Oh Liske wat vervelend allemaal meid, kan me voorstellen dat je het goed zat bent hoor. Ik hoop dat het ook doorzet en snel je meisje vast kan houden.

Groetjes,

Michèle

@Yavahn, de baby van Sandra is inderdaad een paar weekjes te vroeg gekomen. Daarom is er geen meldplichttopic.

Wel een geboortetopic. Zie hier:
http://www.ikkeben.nl/forum/topic.asp?whichpage=1&Forum_Title=Zwanger&Topic_Title=Baby+Sandra!&CAT_ID=4&FORUM_ID=318&TOPIC_ID=21681

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 06 Mar 2011 12:41:56

Thnx Sje, das nou net een onderwerp waar ik nooit kijk hihi!

Als je bovenaan het forum op de knop Actieve topics klikt, dan krijg je altijd alle topics in beeld waarin gepost is sinds de laatste keer dat je de site verliet. Zo mis je niks en kun je alsnog overslaan wat je niet interesseert.

Groetekes, Sje

Vk is net geweest om me voor de 2e keer te strippen en heeft ‘per ongeluk’ m’n vliezen gebroken. Krampen zijn nu wel bijna weeën te noemen dus hopelijk komt de kleine meid snel! Nora wordt na haar slaapje opgehaald door oma en ik ga nu ook nog even liggen. Nog wat slaap zou ook wel fijn zijn! Spannend hè!?

Sp

Liefs!

Vk is net geweest om me voor de 2e keer te strippen en heeft ‘per ongeluk’ m’n vliezen gebroken. Krampen zijn nu wel bijna weeën te noemen dus hopelijk komt de kleine meid snel! Nora wordt na haar slaapje opgehaald door oma en ik ga nu ook nog even liggen. Nog wat slaap zou ook wel fijn zijn! Spannend hè!?

Sp

Liefs!

Dan word het nu echt spannend liske. Tenminste meestal moet het toch wel gaan opschieten als de vliezen gebroken zijn. Zal nu iig niet tot de 42 weken gaan duren. Maar stiekem hopen we natuurlijk op vandaag.
Hoop voor je dat je nog een beetje kunt slapen zometeen en zet hem op he.

groetjes ramona

Nu moet het echt gaan gebeuren!! Sterkte en succes!!!

Groetekes, Sje