De meldplicht van Lencios

Vandaag ingaat!!!
Jaja, zij is ook alweer 38 week en 4 dagen! Hoe voel je je nu?
Gaat alles nog zn gangetje daar? Veel last van dingen of nergens last van?
Heel veel sterkte en succes nog deze laatste weekjes!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Gewijzigd door - goudvisje20 op 16 May 2011 10:55:33

Heel veel sterkte de komende tijd

Er is in het zwangerschapsforum ook al een meldplichttopic.

Groetjes,
Sandra

Hey leuk, weer een meldtopic!
Hoe gaat het met je? Voel je je lichamelijk nog een beetje goed of mag het van jou wel zo ver zijn?
Sterkte en veel succes!!!

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Deze was al een beetje ver naar de bodem gezakt, omdat niemand reageerde
Lencios zelf wist niet hoe het werkte en heeft een bericht geplaatst in: wie is de volgende meldplichtige:

Het is nog rustig, af en toe rommelt het maar verder nog nix.
Wel spannend omdat ik vorige X ingeleid ben, 0730 uur hebben ze m’n vliezen gebroken en om 10 uur werd ik naar de verloskamer gereden en om 1029 uur is onze zoon geboren. Het ging allemaal super snel, ik ben nu wel een beetje zenuwachtig als 't rommelt over hoe en wat. M’n partner steunt me ontzettend goed dus komt vast goed,

Keep you posted

Laten we gewoon afwachten op welk topic ze gaat reageren
Welke ze kan vinden, die van Sje in zwanger of deze hier

Zet 'm op!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Nog nix en idd weer erg spannend.
Ik voel me goed alleen heb ik oorontstekking maar zit aan de medicijnen (er is erg goed uitgezocht of ik deze medicatie mag) en hopelijk gaat het snel over zodat ik me sterk voel als de kleine zich aanmeld.

Ach jee wat vervelend oorontsteking… Ik weet hoe vervelend het is, heb het zelf vroeger heel vaak gehad. Veel sterkte en beterschap. Ik hoop dat je snel weer bent opgeknapt!

De medicatie werkt, de pijn van oorontsteking wens ik niemand toe zo geen pretje! Heb goed geslapen vannacht, kon dit wel gebruiken. Ga zo ook weer een middagdutje doen.
Zojuist bij de VK geweest en alles prima, ligt al flink met 't hoofdje in m’n bekken maar geniet nog volop hij is druk aan 't bewegen dus zit nog wel lekker bij moeders.

Succes met de laatste loodjes. Leuk weer een meldplicht topic.

Groetjes Ramona

Fijn dat de medicijnen helpen En heerlijk toch, die lekkere bewegingen van je kindje Geniet er nog maar lekker van, het is zomaar weer voorbij

Hier alles nog steeds rustig.
Heb nog wel last van een doof oor dus soms praat ik echt heel hard terwijl ik dat helemaal niet door heb.
Vannacht was 't wel een beetje aan 't rommelen maar 't heeft niet doorgezet.

Ga nu lekker naar bed.

Lilypie Second Birthday tickersLilypie Pregnancy tickers

Oh haha vals alarm dus Nou ja, het kan in ieder geval niet heel lang meer duren Je bent bijna uitgerekend

Still nothing.
Rustig dagje gehad, zonder de kleine was wel erg stil om me heen. We gaan de nacht weer in benieuwd wat die gaat brengen.

Spannend! Succes met de laatste lootjes.

En, hoe ging het vannacht? Spannend!

Nog even een praktische vraagje Lencios, wil je jouw tickers onder elkaar zetten? Nu ze naast elkaar staan trekken ze alle topics waarin jij reageert uit hun verband. Dat leest zo lastig, dan moet je steeds naar rechts scrollen. Thanks!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Spannend!
Succes met de laatste loodjes!

Lilypie First Birthday tickers

De kleine heeft zich nog niet aangemeld.
Gister heerlijk op het strand geweest, ff uitgewaaid en 's middags een dutje en daarna met z’n 3’n gebbqt. De spruit zit dus nog wel ff lekker.

Je maakt het wel weer spannend, hihi
Al iets van voorween gehad??
Succes met de laatste dagen.

Liefs Shirley

Hoe voel je je eigenlijk? Nergens last van? Hou je het nog wel even vol?
Of begin je het al zat te worden