De mama's / nu de kids

nog een paar van rico van vakantie net gevonden wilde deze 2 zoiezo even delen hoor! nu lijkt ie helemaal kaal door dat rare licht.
maar ECHT hij heeft haar! vooral achter op zn hoofd en vooraan eigenlijk heel kort en ontzettend licht.
hahaha

Rico wat lenen van Jurian
Dit was dag van geboorte… altijd bos met haar gehad…
Maar Rico is echt wel een kei stoere boy hoor… daar hoeft hij geen haren voor te hebben! Wees maar trots op hem!!

Gewijzigd door - mini-boy op 16 Nov 2009 15:59:42

aah wat een schatje, jij mag ook trots zijn!
rico had wel een paar donkere haren heb daar gek genoeg geen foto van omdat hij zo’n mutsje op had, dus allen foto’s met muts helaas. staat wel overigens wel op film gelukkig
enne ja ik ben zeker trots op m, stoer is ie wel, ben hartstikke gek op mn dreumes, met of zonder pubergedrag

wat een schatjes allemaal zeg!! :smiley:

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Lilypie Tweede Ticker

@ Juna ah ik zie dat het gelukt is met dank aan mini-boy

Groetjes,

Michèle

Enne mirema, bedankt he, ook deze dame heb je geholpen.

Gr patries
Mama van Luna (26-2-2005) en Mees
(24-4-2009).

Ook Lisa had bij geboorte al een hele bos met haar!!

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie

Lief allemaal die koppies! Als ik een partnertje voor Eva moet zoeken, is er genoeg keus!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ja, en dan hier ook nog maar een foto van Seth:

net na de geboorte (met haar, maar hij had elke keer een muts op, haha)

En onze lolbroek nu

Is hij niet ontzettend veranderd!?

Btw @ Mini-boy: Die blouse die Jurian aan heeft op de foto, die heeft Seth ook Haha, hij is gaaf he!!
Liefs, Anne

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb1f.lilypie.com/eMdZp1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie First Birthday tickers” /></a>

Gewijzigd door - lalala op 16 Nov 2009 22:02:08

mooi ventje anne, die ogen.

Gr patries

Hier was Noah 1.5 maand oud

En dit is hij nu !!

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Lilypie Tweede Ticker

Mini-boy & michele, bedankt ladies!
Ik vind pc’s zo’n ondingen, kan er zo weinig mee! hahahah

Deze is van afgelopen vrijdag, bij de pinguins in Blijdorp. Het haar begint te komen, maar de staartjes moeten nog even wachten, ben ik bang!

liefs

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Hier nog een fotootje dat Danique een paar dagen oud was, ze lag hier in het ziekenhuis dus jullie moeten even door alle slangetjes ed heen kijken… Ze was net uit de couveuse verhuisd naar een wiegje… 'T Popke. Maar dus ook gelijk een bos haar!

opscheppers over al dat haar…

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Zal er nog ff een schepje boven op doen…
Binnen een week zat ik al met haar bij de kapper

Ha ha ha kan ik iets heel l*lligs zeggen… ik bespaar kapperskosten

Groetjes,

Michèle

Hahaha

Gelukkig knipt een vriendin van mijn moeder… Voor een bakje thee en een kletspraatje

Ja ja ja bla bla bla… mijn kind heeft heel weinig haar zucht maar dat had ik ook en als je nu kijkt

Groetjes,

Michèle

Ik vind het beide keren wel wat hebben, een baby met een kale knikker is toch wel ècht een baby… Maar kan Danique nu leuke staartjes in doen, en een hanekam maken… Das toch ook wel heel erg leuk.

Had zelf vroeger ook een bos haar, net als Danique zat ik ook al vrij snel in een kappersstoel… Maar heb nu van dat dunne haar, niks mee te beginnen.