Tja wij zijn ook erg trots op onze kids… dus daar gaan we ook even wat van laten zien… doen jullie mee?
De boy van Kikie JESSE
Gewijzigd door - mini-boy op 14 Nov 2009 08:14:46
Tja wij zijn ook erg trots op onze kids… dus daar gaan we ook even wat van laten zien… doen jullie mee?
De boy van Kikie JESSE
Gewijzigd door - mini-boy op 14 Nov 2009 08:14:46
nee dat is het zoontje van Kikie… weet even niet meer hoe hij heet. Ze heeft de foto naar mij gemaild omdat het haar niet lukte.
Mijn droppie! wel een iets oudere foto maar heb even geen andere ter beschikking…(binnekort wel want dan krijgen we foto’s van de fotograaf! whoehoee!)
Oh jeetje wat een knappe mannetjes zeg! Dat worden straks hordes met meiden aan de deur, let maar op… Zal zien dat ik het voor elkaar krijg om een foto kleiner te maken, dan show ik Danique ook.
bedoel dat mama net zo knap is als Jurian was even in een rot bui!
… maarre in werkelijheid lijkt hij meer op zijn papa hoor…
ja dat snap ik omdat je deed
volg je me nog?
lijken jongentjes nou vaker op papa? en meisjes op mama? en als ze dan ouder worden andersom?
Kleine Danique, deze is ook ergens van september…
Gewijzigd door - MamaDanique op 14 Nov 2009 09:05:36
Hier lijkt Morgan erg op pappa, maar ze krijgt steeds meer van mamma, wel heeft ze mijn temperament
Oh enne hier Morgan, deze is van 5-11 dus heel recent
Groetjes,
Michèle
jammer dat het mij nog altijd niet lukt had mijn kids ook graag even geshowed hahaha
leuke fotos trouwens
Dank je jolan, ja gelukkig gaat ze ook wel steeds meer op mij lijken, in het begin dachten ze echt dat ik de oppas was
Groetjes,
Michèle
Hahaha, das ook wat… Gelukkig lijkt Danique het meest op mij, heb dat soort vragen nooit gehad
Dylano en madelon moeten ook wel erg op jou lijken Michelle, ze lijken in iedergeval wel op elkaar. Duidelijk te zien dat het broer en zus zijn. Meer dan bij mij en mijn broertje.
Groetjes,
Michèle