Hier ben ik dan, samen met mijn knul!
Dit ben ik dan, de mama van Youri! Foto is helaas niet zo mooi gescand, maar wel herkenbaar! Deze foto is gemaakt op de peuterspeelzaal, waar ik regelmatig inval! En af en toe neem ik Youri dan mee naar de speelzaal, zodat ie zich helemaal kan uitleven tussen al die andere kindjes! Wel een erg grappig gezicht om Youri zo tussen die kindjes te zien lopen! Een klein mannetje van 20 maanden tussen kinderen vanaf 2,5 jaar! Scheelt toch wel zo'n 10 maanden qau leeftijd! Maar hij redt zich prima tussen al die grote!
Tja, en ik, nou........ach.......ik redt me ook wel tussen zo'n 15 peutertjes! Hihihihihihihi, speel lekker met ze mee! Zo nu hebben jullie mij dus ook weer een beetje leren kennen, op het forum had ik me al voorgesteld en nu hebben jullie er dus ook een gezicht bij! En zie ik eruit zoals jullie je hadden voorgesteld? hahahahahahaha!
Ben trouwens supertrost op dat jochie van mij, enne hij lijkt ook nog eens heel erg op zijn moeder (uiterlijk dan, zijn karakter heeft ie echt van zijn vader)!
Dit ben ik als kind! En lijkt ie op me?
Groetjes Esther