hallo dames,
Hier dan een berichtje van mij. Maandag morgen moesten we al vroeg in het ziekenhuis zijn. Ruggeprik is heel snel gezet maar helaas bleek hij niet goed te zitten, maar een klein stukje was verdoofd.
Dus moest ik naar de OK om opnieuw de ruggeprik te laten plaatsen. Daarna konden de vliezen gebroken worden en ging het infuus met wee-opwekkers open. Elke twee uur kwam de gyn kijken hoe de ontsluiting vorderde…
Nou ik zag op het scherm vele weeen voorbij komen die ik dus niet voelde ( joepie!!) maar de ontsluiting zat om half 7 savonds nog maar op 4 cm…Ik werd lichtelijk teleurgesteld ![]()
Om zeven uur had ik ineens persdrang en de arts-ass voelde en ik bleek 5 cm te hebben. Ik had zo’n pijn, ik kon niet geloven dat ik NOG 5 cm moest door zien te komen.
Hij haalde de gyn erbij en toen deze 10 minuten later kwam had ik volledige ontsluiting en mocht ik gaan persen. In 10 minuten tijd dus van 5 naar 10 cm ontsluiting gegaan…Wat een geluk!!!
Na een half uurtje is Quinty Aimee geboren.
Ik mocht haar zelf vastpakken toen het hoofdje geboren was, dat vond ik heel bijzonder om je eigen dochter geboren te laten worden zeg maar.
Ik heb wel een knip ( wist ik van tevoren ivm voorgeschiedenis) en mijn HB is nog lager dan ooit nl 4,7 maar het herstel verloopt eigenlijk goed en Quinty is echt een hele lieve baby tot op heden.
Tis zeker weer wennen en even erin komen met voedingen en zo maar vooral ook genieten van ons tweede wonder. Ik ben echt zo blij dat het er op zit, de bevalling, wij zijn nu helemaal compleet!!!
Jack is helemaal de trotse grote broer. Hij is zelfs ietwat bezitterig; tis zijn baby, hij moet billen vegen en flesjes geven hihi.
Nou ja, beter zo dan dat hij er niks van moet hebben toch?
Nou meiden, bedankt voor de felicitaties en ik houd jullie op de hoogte.