De leukste thuis!


#1

Die Jasper dat is me d’r eentje… af en toe zooooo komisch.
Wat een leuke leeftijdsfase is dit! Hij lijkt al zo groot, soms al zo wijs, vanalles ontdekken, en enorm boeffig…

En hij vind zichzelf vooral zo vreselijk grappig, onderstaande foto is het bewijs!!!

Lekker wijs, brabbelen aan de telefoon met papa “Hajo?” “Euhmmm” alsof ie even over z’n antwoord na wil denken

Een heerlijk ventje, ik ben super trots op hem!

Dat wilde ik even met jullie delen

Liefs Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers


#2

Ha ha ha hij is zeker een leuk mannetje enne dat bellen dat kennen we. Hier wordt met van alles gebeld, van de week hebben we nog met een komkommer in de appie oma gebeld

Groetjes,

Michèle


#3

Wat een lekker koppie inderdaad!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers


#4

Heerlijk koppie! Lekker eigenwijs en ondeugend, geweldig!



#5

Wat een ontzettend boevenkopje heeft ie toch! Heerlijk!!! Lisa belt altijd oma met d’r Hello Kitty telefoon en dan zegt ze Hajjo??? Audoeeeeeee!


#6

Lekker boevenkoppie

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers


#7

Hihi die bovenste foto vind ik echt mooi De rest ook hoor

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie


#8

Hihi, ja hij heeft echt een boevenkoppie, maar het is ook een enorme boef.
Vandaag was m’n collega even komen lunchen die heeft ook vreselijk om z’n ondeugende blikken moeten lachen. Dat mannetje weet heel goed wat ie wil!

En eventjes de meest boevige foto van jullie kids…??? Lijkt me leuk!

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers


#9

aaaaaaaah kijk hem nou!! ik vind die met die telefoon het gaafste! inderdaad zo kijkt hij precies zovan: euhhh heel bedenkelijk
hee maar war heb jij die pyjama gehaald?!?!?!! die is STOER!

ik wil het echt echt weten


#10

@Bakmama; 1100 foto’s!!! Dat je hyves nog steeds draait…

@Mama van Rico: Bij Henk ten Hoor, ik vond m ook super, jasper heeft al tig pyama’s maar deze kon ik niet laten hangen… en lekker warm (flanel) dus voor deze periode helemaal goed!

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers


#11

Henk van toor? nog nooit van gehoord, is dat een gewoon winkeltje zoals hans textiel? of ken jij die weer niet?


#12

hihi, dan woon je vast in het onderste deel van Nederland…
Er is geen Henk ten Hoor te vinden in Zeeland, Zuid-Holland, Limburg en Noordbrabant… in alle andere provincies zit volgens hun website wel een of meerdere vestigingen (www.henktenhoor.nl)
De Hans textiel ken ik ook wel, zit hier nu niet meer, volgens mij broertjes Henk&Hans want de kleding leek erg veel op elkaar

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers


#13

hihi, leuke foto’s!

Voor boevige foto’s moet ik echt ver zoeken, maar ook ik heb hyves

Liefs, Anne

Lilypie Third Birthday tickers