De laatste loodjes...phhhh

\Gek is dat he? Dat je vergeet hoe het is om hoogzwanger te zijn…Tenminste om het echt weer te voelen. Je weet wel dat het ‘hangen en wurgen’ is om de dag door te komen maar toch als het weer echt zo ver is…
Ik ben nu in mijn 37e week, het grote wachten is begonnen. Ik kan echt niet zo heel veel meer, hoewel ik dat wel zou willen. Het kindje zit al heel diep in mijn bekken en dat maakt het er niet makkelijker op. Ik heb veel last van een tekort aan adem, dat vind ik echt heel naar. Maar, eigenlijk heb ik niets te klagen hoor! Ik heb een prima zwangerschap zonder bijzonderheden en nare dingen…
Omdat Joep nog heel klein is (14 maanden) kan ik ook niet heel rustig aan doen. Ik ga wel lekker even liggen als hij 's middags slaapt, gelukkig slaapt hij dan wel 3 uur, dus dat is wel heeeeel fijn. Tja en het is een mannetje wat van actie houdt dus mama sjort zich 's middags met haar dikke buik maar weer op de fiets voor een fietstochtje. Wandelen naar de winkel behoort ook vaak tot de dagelijkse tochtjes, gelukkig is het maar 10 min lopen! Na die tijd moet ik ook echt even bij komen hoor. Maar…zo kom ik er wel lekker uit en ik houd mijn beweging.
Gelukkig is alles klaar hier in huis, de verhuzing verliep goed en ik had het snel weer gezellig & huiselijk hier in huis. Op een plank en het hemeltje na is de babykamer helemaal klaar. Laat maar komen dat kleine wondertje…

Hoi Hoi,

Ja inderdaad, dat vergeet je allemaal zo snel hoe het was. Je onthoudt vaak alleen de leuke dingen, terwijl de minder leuke dingen gauw vergeten zijn.
Ik wil je veel sterkte wensen met de laatse loodjes en houdt je ons op de hoogte wanneer de kleine zich aandient ?

Liefs, Miranda

nog even doorbijten en jullie hebben er een wondertje bij!
Houdt ons op de hoogte he, want wij zijn hier allemaal heel benieuwd hahaha
Succes
groetjes GYtha

Spannend hoor
Succes met de laatste loodjes

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Heel veel succes!

Liefs Elysa

Hoi Mamanja,
Ik ken het. Ben nu bijn 31 weken en hier ook een kleintje die in Dec. 2 jaar wordt dus het valt dan idd niet allemaal mee. Best heftig, maar we krijgen er zoiets moois voor terug. Voor jou nog dichter bij en wens je heel veel sterkte toe voor de laatste loodjes. Succes en we horen het wel.
Liefs Natasja

wat spannend zeg, succes met de laatste loodjes

Liefs en dikke kus brenda en charissa

quote:
maar als ik de verhalen om mij heen moet geloven, is dat niet altijd een pretje, en al helemaal niet als het zomer is!!
dat het geen topzomer is, is voor de hoogzwangeren onder ons wel heel erg fijn denk ik.

Hoi hoi,

Ik weet hoe jij je voelt hoor . Op dit moment ben ik 35 weken zwanger en het wordt met de dag moeilijker. Ik heb ook een zoontje. Die is nu 15 maanden oud. Die gaat sinds deze maandag naar een open park voor kinderen die nog wachten om naar het kinderdagverblijf te gaan. Dat is wel even 4 uurtjes die ik kan gebruiken als de tweede eraan komt

Ik wens je in ieder geval heel veel succes meid, je bent zo dichtbij. Straks kan je lekker van je nieuwe wonder gaan genieten! Ik zal voor je blijven duimen meid!

Groetekes!

Bedankt voor jullie lieve woorden en meeleven.
Vanmorgen bij de verloskundige zag alles er goed uit. Het wordt waarschijnlijk een flinke baby… Toen ik op de bank lag werd ik wel heel duizelig. Met Joep kon ik niet eens meer op mijn rug liggen want dan viel ik flauw omdat mijn baarmoeder dan teveel op de holle ader drukte en de bloedtoevoer daardoor in de verdrukking kwam. Verder was alles goed. Elke dag is er weer een…

Spannend! alvast een goede bevalling toegewenst mocht het al zover zijn.

xxxx. Evaa

Spannend spannend spannend

Succes met de laatste loodjes

heeey !
hoe staat het er nu voor? in je 39ste week toch? of heeft het zich al aangekondigd? :smiley:

xxx, Evaa.

Inderdaad erg spannend, mamanja kom je eens melden hierzo hihi