loopt nu ook!! Fabienne zet 4 stapjes los! En ze gilt er heel hard bij! Ze is heel erg trots op zichzelf en mama is nog veel trotser natuurlijk! Dus ook Fabienne meld zich af voor de cursus hoor kim!
Liefs ellen
loopt nu ook!! Fabienne zet 4 stapjes los! En ze gilt er heel hard bij! Ze is heel erg trots op zichzelf en mama is nog veel trotser natuurlijk! Dus ook Fabienne meld zich af voor de cursus hoor kim!
Liefs ellen
Goed zo meisje, we zijn trots hoor!
Gaat lekker met de cursus, nou ja, er komen nog wel een paar kleintjes bij.
Nog ff wachten en dan kan de cursus weer beginnen
Groetjes Miriam
Gefeliciteerd, nu kunnen ze de polonaise oefenen
Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi
Ha nog zo´n stapperd. Maarre…houd de cursus nog ff aan Kim, Lucas lijkt het al weer verleerd te zijn hahahahahaha.
Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo
ja fabienne dat heb je goed gedaan!! afgelopen week sprak ik je moeder en toen gebeurde ernog niets en nu loop je al!
Kussies
Fabienne zet door hoor! Vandaag wou ze niets anders dan stappen, steeds 3 a 4 stapjes en dan … BOEM, meestal kan ik haar nog vangen maar het gaat ook wel eens mis! Maar goed aldoende leert men.
En eh gelukkig is het nog zo snel gegaan, mama begon aardig wat last van haar rug te krijgen van al het gesjouw!
Liefs ellen
Goed hoor van die meid. Vooral dat ze doorgaat dus.
Zeg eh Kim, kan je niet weer met die cursus van je beginnen. Die van mij is inmiddels bijna 17 maanden en heeft nog steeds geen zin om te lopen !! Zijn er trouwens nog meer van die “luie” peutertjes te bekennen ?
Groetjes, Bianca (mamma van Stephan)
Ja hoor, Lucas was ruim 16 maanden. Had er gewoon eerder geen zin in.
Hij is wel vrijwel meteen de hele dag gaan lopen. Je kunt er nix aan doen. Ze doen het zoals ze het zelf willen. Hoe meer je oefent hoe langer ze er mee wachten (tenminste daar lijkt het wel op).
En een jongen, tsja, lijkt wel of alle jongens er langer over doen. Eigenwijs he
Groetjes Miriam
Wauw, voor Sofietje komt Stephan graag even langs hoor! En wedden dat hij dan meteen loopt? Kan ie tenminste achter haar aan, ha,ha,ha ! (tsja, helaas voor Stephan is ze al verloofd).
Groetjes, Bieb (dat is nou eenmaal zoals ik regelmatig genoemd wordt. Tsja, heb er ook niet om gevraagd…ben in ieder geval géén BIEBliotheek, ha, ha). Oké, ben in een flauwe bui…kan gebeuren. DOEIIIII
Nou Bieb, die van mij loopt dus ook nog niet. Die paar stapjes, heeft ie niet meer opnieuw verricht. Hoewel hij soms wel ineens overeind komt en dan wijdbeens gaat staan, half door zijn knietjes zakkend. Hahaha stom gezicht hoor en trots dat ie dan is hahaha. Veronica was trouwens 17 maanden toen ze los liep.
Oké, er is dus nog hoop, ha, ha, ha !
Wat Stephan wel doet is van de tafel naar de bank “lopen”. Dat is wel één stap los (ja, ja) en TROTS dat ie dan kijkt !! Heel triomfantelijk.
Ik ga ook wel eens gehurkt zitten met mijn armen gestrekt en roep dan: Stephan. Dat vind hij zo prachtig dat hij niet gewoon loopt maar zich volledig (hard lachend)voorover “stort”. En ik hem maar opvangen…ha,ha,ha Hij is dan gewoon veeeeel te enthousiast. Wel lachen hoor ! Nou ja, we zien wel wanneer hij zin krijgt om los te lopen…
Doei ! Groetjes, Bianca