De laatste daagjes in deze categorie

Jaja… nog een paar dagen, tot de 1ste augustus, en dan is onze kleine rebelse kerel alweer 1 jaar… raar hoor.
Voelt als een soort afsluiting haast.
Het eerste jaar is niet gemakkelijk geweest. Nooit gedacht dat ik zo zou moeten wennen aan een nieuw mensje in mijn leven.
Een jaar ben ik al mama… de moeilijkste maar ook de mooiste baan die ik ooit gehad heb! (en de slechtst betaalde hihi)
Een hoop zorgen rijker maarhet is ook een rijkdom zo’n kindje!
Morgen maken we er een gezellig feestje van, compleet met de taart (voor de kleine bananencakejes ivm koemelkallergie), cadeautjes, slingers en ballonnen en… frietjes als avondeten want ons dictatortje vindt niets meer echt lekker behalve zo nu en dan een frietje van mama dus smokkelen we een keertje
Heerlijk! Heb nu al zin in morgen en in een nieuw jaar als gezin!

If it’s happening now, we’re going to deal with it now!

Wat een mijlpaal, hè? Ik vond het ook zo’n groots moment. Alvast een fijn feestje gewenst morgen! Enne, zorg dat je zakdoekjes in de buurt hebt

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Ik slijt ze ook!! 7 augustus is het hier zo ver… en hoe cliché ook; met een tweede gaat alles nog veel sneller! Geen baby meer, maar een pittig jochie,met een heerlijk eigen willetje! En ook al vind ik het nog zo heerlijk om dat baby-af te zijn, toch mis ik dat kleine mensje soms ook hoor!! Pfff…!
Maar zo’n super gulle glimlach die net boven de rand van zij bed uitkijkt elke ochtend, maakt zoveel goed!!

Een hele fijne dag toegewenst voor jullie morgen! Alles maar lekker over jullie heen laten komen, en heerlijk genieten van je dreumes!!

Manderijn

Raar gevoel he…
Ik vond het bij Luka ook best moeilijk om alweer een jaar verder te zijn, maar ook weer onwijs leuk! Hij begon met praten, ging lopen en kreeg echt zijn eigen wil. En 6 Augustus word hij alweer 2 jaar…
ieere leeftijd heeft weer wat, maar ik ben erg dankbaar dat ik het allemaal nog een keer mag meemaken met onze jongste. Dan maak je het allemaal weer wat bewuster mee omdat je weet wat er zo’n beetje komen gaat.

Maak er superfeest van!

Lilypie First Birthday tickers

Was een fantastische dag!
Hele dag het huis vol met visite en wat heeft die kleine schurk ervan genoten zeg! Cadeautjes, bananencakejes, chippies en frietjes als avondeten. Hij heeft zijn slapies gewoon lekker gedaan en na zijn badje vanavond (wat erg nodig was want wát wastie plakkerig hihi) viel hij als een blok in slaap na deze leuke dag.
Hij was echt jarig gewoon en vond het allemaal bar gezellig met al die mensen en die slingers enzo.
Ook grappig om te zien hoe gauw hij doorhad dat die ingepakte dingen (cadeautjes) voor hém waren en hoe vlug ze vervolgens uitgepakt werden hihi.
Een heerlijke dag dus, de hut weer schoon ook inmiddels dus das ook wel fijn…
Morgen dunnetjes overdoen want dan istie echt jarig…
Ook wel emotioneel want die herrinneringen komen wel weer boven nu, zeker nu de fotoboeken weer eens doorgebladerd zijn… tis echt hard gegaan…

If it’s happening now, we’re going to deal with it now!