nou ben dr best boos om ook we hebben heel wat katjes en poesje opgevangen en een leuk huis bezorgd en de laatste zouden we zelf houden dat heb ik ook gemeld bij de instantie waar ik ze voor opvang.
nu kreeg ik vanochtend vroeg een telefoontje dat ze vandaag opgehaald zou worden!!! nou heb de assistentie heel duidelijk gemaakt dat dit geen stijl is aangezien ik vorige week al heb aangegeven dat we dr zelf wilde houden en al een maand geleden hebben aangegeven dat we dr mee zouden ophouden omdat we toch steeds zo leeg achter blijven.
in eerste instantie wilde ik dr dan ook niet mee geven maar na telefonisch contact te hebben gehad met het gezin die dr zou komen ophalen zijn we dan toch over stag gegaan, ik belde de mensen eigelijk op om te vertellen dat wij al besloten hadden dr zelf te houden en hoe sneu ook voor hun dat ze dus niet hoefde te komen, de mevrouw begreep mijn verhaal en vond het ook geen stijl van de instantie om ons na zo trouwe dienst zo te behandelen en ook omdat ik nu zelf koste had gemaakt voor de inentingen aanschaf van eige spullen etc etc. maar ging ze verder de poes leek exact opdegene die ze hebben moeten laten inslapen en hun dochter van 6 was er kapot van. tja dan breekt mijn moeder hart dus na overleg is ze dan toch langs gekomen met dr dochter en dat koppie van dat meisje was onbeschrijfbaar dus heeft ze dr dan toch maar mee gekregen en heeft de spullen en inenting vergoed…maar ja nu zitten wij weer met een leeg huis
maar feit is dat het geen stijl is om zo met de mensen die jaren kittens opvangen zo te behandelen ik ben dr nog over aan het denken om stappen te ondernemen hoewel ik geen poot heb om op te staan omdat ik haar nog niet officieel had geadopteerd maar alleen mondeling en ze dat schijnbaar vergeten te zijn en de poes dus nog steeds in het systeem hadden staan als huis zoekende.
zo das dr uit
before you judge me, try hard to love me