Hoe hebben jullie kindjes dit opgepakt? Lekker uitgeslapen of … lekker vroeg beneden
Nou, hier ging het gisteren wel goed, het was half 7.
Maar vanochtend was het 6.10 uur, dat was wel iets te vroeg.
Hopelijk wordt het langzaam weer rechtgetrokken!
Hoe was het bij jullie?
Liefs, Anne
Ik ben donderdag al begonnen haar een half uurtje later naar bed te brengen en eiegnlijk is dat heel vloeiend gegaan. Vanochtend was het kwart voor zeven. Ik moest er toen toch uit en Nora heeft nog lekker even met mn man in het grote bed gelegen. Morgen is het creche dag, dus dan moet ze er toch om half 7 uit.
Zondag was ze om kwart over 7 nieuwe tijd wakker! En toen heeft ze lekker nog een half uur ‘gelezen’ in bed. Ik mag niet klagen dus!
Liefs!
Hier helemaal goed gegaan… Ze slapen normaal elke ochtend tot half 10, en gisteren tot 9 uur oude tijd, vandaag weer gewoon tot half 10 nieuwe tijd!
Groetjes Anouk
Erik werd in eerste instantie rond 4.45 uur nieuwe tijd wakker (!), maar viel toch weer in slaap. Uiteindelijk was 'ie om 5.45 uur nieuwe tijd echt wakker en dat was voor hem eigenlijk dus 6.45 uur, dus we mochten niet klagen. Vanmorgen was het weer rond 6.15 uur, dus het oude vertrouwde ritme heeft 'ie weer te pakken
Groetjes,
M
hier was het gisteren acht uur dus 7 uur nieuwe tijd, originele tijd
.
Aan de andere kant, zaterdagavond waren we naar een verjaardag, is hij super lang opgebleven, heeft hij daar geslapen en heb ik hem weer wakker gemaakt rond twaalf uur om naar huis te gaan, dus tja, wat wil je…
Vanmorgen was hij wel eerst een keer om vijf uur wakker, maar toen heeft hij wel weer doorgeslapen, want ik hoefde er pas om zes uur uit, dus zat hij om half zeven nieuwe tijd aan het ontbijt.
Hier was het zondag kwart voor 7 (nieuwe tijd) dus ik vind dat ik niet mag klagen.
Had wel het idee dat ze er gister zelf wat last van had. Om half 11 begon ze eigenlijk al te vragen om haar brood. Ja anders was het al half 12 geweest natuurlijk.
Vandaag alles weer helemaal goed. Kun je zien hoe snel de kleintjes er weer aan wennen he!
nou deze mama heb een nieuwe telefoon die zelf de tijd aanpast, dus het was 07.00 uur maar mijn klok zei 05.00 uur toen ze voor haar papfles kwam, dus opzich viel het wel mee, alleen in mijn beleving op dat tijdstip ff nie hahahaha
Tim werd 10 over 8 nieuwe tijd wakker, dus toen was het eigenlijk al 10 over 9.
Mij hoor je dus niet klagen.
Groetjes,
Sandra
Daar hebben wij hier gelukkig geen last van, wij houden dezelfde tijd aan, geen zomber of wintertijd, maar het word hier altijd tussen 4:30 en 6:00 licht en tussen 17:30 en 19:00 donker dus dat is nergens voor nodig, nadeel is wel dat we nu een uur op jullie vooruit lopen!
Het is hier eigenlijk ook heel soepel gegaan.
Dani werd zondag wel rond 07.15/07.30 nieuwe tijd wakker, maar ging toen nog gewoon lekker spelen etc in zijn bed. Heb hem rond 08.00 nieuwe tijd uit zijn bedje gehaald en even wat langer bij papa en mama in bed gespeeld en tv gekeken. Daarna gewoon normale tijd pap gegeten en het normale ritme opgepakt.
Vanochtend was hij iets eerder wakker, maar verder alles gewoon normaal.
Hier ook prima gegaan. Lisa werd zondagochtend om 6.30u nieuwe tijd wakker (dus 7.30u oude tijd, normaal dus ) en vanochtend was het weer gewoon 7.30u, ze heeft het dus nu al mooi weer recht getrokken!
quote:
Daar hebben wij hier gelukkig geen last van, wij houden dezelfde tijd aan, geen zomber of wintertijd,
Begreep dat Geert Wilders dit ook wil gaan invoeren in NLD.
Hier prima gegaan… Deze mama is voor het eerst gaan werken dus was heel benieuwd. Maar toen ik naar huis belde zei papa dat ze allemaal tot 8 uur nieuwe tijd hadden geslapen … Lekker hoor!
Wel hadden we de avond ervoor Levi half uur later dan normaal de fles gegeven … gewoon gevoelsmatig
Luka heeft met slapen geen problemen gehad, hij wisselt de laatste 2 weken vaker van wakker word-tijd, zullen we maar zeggen… Hij was om 7.30 nieuwe tijd wakker.
Hij heeft erg last gehad met de etenstijden, het duurde hem allemaal veels te lang! Hij begon dus om 11.00 uur al ‘bjood’ (= brood) te roepen en dit herhaalde zich de hele dag door.
Heeft wel maar 1 dag geduurd hoor, dus alleen Zondag.
Al met al is het ons erg meegevallen!
Bij ons was het 6.15 uur! Vond ik erg vroeg! Maar vandaag opeens weer 07.30 uur. Ze liep alweer met een stoel te sjauwen in haar kamertje, dus ze was wel iets eerder wakker. Maar ze ramde deze keer niet keihard op de deur!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Hier een ramp-nacht… maar dat lag natuurlijk echt niet aan dat uurtje klok verschuiven Het was 3 uur s’nachts, nieuwe tijd
en aangezien we in een huisje zaten met familie en een hond, en ik niet iedereen wakker wilde hebben, heb ik van 3 uur tot half 7 met hem heen en weer getopt, op mijn buik in bed laten slapen (waarbij mama natuurlijk niet durft te slapen grrr), tig pogingen om hem weer in z’n eigen ledikantje bij ons op de kamer te laten slapen maar zodra hij het matras raakte alweer begon te krijsen… dus hup weer bij mama… om half 7 vond ik het wel tijd worden dat opa en oma op gingen staan dus heb ik Jasper daar ‘gedumpt’ om vervolgens zelf toch nog een paar uurtjes slaap in te halen…pffff
De volgende nacht waren we weer in ons eigen huis, toen was het 5 uur s’ochtends en is papa er uit gegaan zodat ik kon doorslapen, en vanmorgen was het 6 uur dus het gaat weer de goede kant op!
Groetjes Carolien.