Onze meid wordt groot. Nog maar 4 maanden en de bak is al te klein. Zie er natuurlijk stoer uit in de wandelwagen! Maar hoorde van mijn zus dat zij haar kinderen met 6 maanden nog in de bak had liggen… is Iris dan zo groot???
Gelukkig hebben we een kinderwagen waar ze in kan zitten met het gezicht naar ons toe (alsof we het van te voren wisten… was namelijk een van onze eisen wat betreft een kinderwagen), want met het gezicht de wijde wereld in… daar vind ik haar nog iets te klein voor.
Iris vindt het geweldig, zoals je ook op mijn profielfoto kan zien… beetje om zich heen kijken, vooral de bomen zijn het bekijken waard. Dus vanmiddag maar weer een blokje om… met onze grote kleine meid!
De kinderwagenbak te klein is
Hangt volgens mij erg van de kinderwagen af die je hebt, hoe lang ze het redden in die bak. Erik lag er tot 6 maanden in en toen kon het echt niet meer. En nu is hij bovengemiddeld lang. Vond 6 maanden wel al vroeg om over te gaan naar de wandelwagen, maar ja…het kon echt niet anders. En dat was bij jullie dus ook zo. Maar ik denk heus niet dat Iris een reus is hoor…
Mooi opgelost toch zo? Lekker met haar gezicht naar jullie toe, harstikke handig. Veel wandelplezier!
Groetjes,
M
Morgan ging met 5 maanden naar wandelwagen. Ze was er in de breedt uit gegroeid en was duidelijk niet meer amused van het op der rug liggen alleen maar.
Groetjes,
Michèle
Jada heeft nooit in een wagen gezeten, had een buggy met 6 maanden. Geweldig hoe mooi ze het buiten vinden he! En een hele lieve foto ja!
Tim was 5,5 maand toen we de bak eraf gehaald hebben. Hij lag toen helemaal klem, dus we moesten wel. Zelf vond hij het nog prima in de bak, hij sliep vaak al zodra hij in de bak lag Het ligt er idd aan welke wagen je hebt, bij de een zijn de bakken groter dan bij de ander. Dus het zegt niet altijd wat over de grootte van je kind. Wij hebben de Quiny.
Groetjes,
Sandra
Seth ging met 6 maanden over van de bak naar de kinderwagen,
De bak was toen ook echt te klein.
Ik merkte dat hij het ook heerlijk vind om wat te kunnen zien!
Als je meisje te groot is voor de bak, dan over naar de kinderwagen, en deze plat leggen, zodat ze niet de hele tijd hoeft te zitten.
Liefs, Anne
Hoi hoi,
ik geloof dat Lisa ook ommenabij de 4,5 maand was toen ze van bak naar wandelzit ging. Ze is een lange tante, zit elke keer ver boven de lijn qua lengte (net als haar zus en moeder vroeger trouwens ), dus dat was geen verrassing voor mij… en als ze het naar haar zin heeft… prima toch?!
Grtz Von
Yep ook hier allebei al met 4.5a5mnd uit de kinderwagenbak, Vond/vind, het heerlijk om de wijde wereld in te kijken.
Gr patries